bimmaren1990 Skrevet April 16, 2013 Skrevet April 16, 2013 hei. er plaget med at jeg ikke får varm luft i varmeapparatet før jeg passerer 3000 omdreininger på motor. dette gjelder både når man kjører og når den står stille. blir isekald luft uansett helt til man kommer på 3k omdr. noen som har tips? forøvring slik enhet jeg har i bilen: http://img.photobucket.com/albums/v248/ ... 706_47.jpg
bimmaren1990 Skrevet April 16, 2013 Forfatter Skrevet April 16, 2013 kan nevnest at jeg ikke har gass på ac systemet, men har dette noe å si?
icemanM5 Skrevet April 16, 2013 Skrevet April 16, 2013 Kan ikke ha noe med den externe sirkulasjonspumpa som sitter på varmeapparat-slangene på torpedoveggen da...? Vet den skal styre sirkulasjonen på vannet som skal inn og ut fra varmeapparatet ihvertfall.... Om det ikke er det, så høres beskrivelsen din egentlig mest ut som luft i systemet/lite væske...
Hakon Skrevet April 18, 2013 Skrevet April 18, 2013 Mulig det er et dumt spørsmål, men har du sjekket at det er nok kjølevæske?
sveigis Skrevet April 18, 2013 Skrevet April 18, 2013 Tror jeg rett og slett hadde sjekket om der var luft i systemet.synes det høres sånn ut.Min e34 var og sånn helt til jeg fikk luftet skikkelig.Og da det var gjort,nydelig god varme både på tomgang og høyere turtall.
bimmaren1990 Skrevet April 18, 2013 Forfatter Skrevet April 18, 2013 har sjekket at det er nokk vann ja. og har prøvd å lufte x antall ganger, men uten hjelp..
icemanM5 Skrevet April 18, 2013 Skrevet April 18, 2013 Kan ikke ha noe med den externe sirkulasjonspumpa som sitter på varmeapparat-slangene på torpedoveggen da...? Vet den skal styre sirkulasjonen på vannet som skal inn og ut fra varmeapparatet ihvertfall.... Om det ikke er det, så høres beskrivelsen din egentlig mest ut som luft i systemet/lite væske...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå