Gå til innhold

20" Hartge Classic II i antrasitt til e60/e61 vurderes solgt

awt
 Share

Anbefalte innlegg

Dette er kun noe jeg vurderer, så jeg forbeholder meg retten til å ombestemme meg når som helst.

Dette er som sagt et sett med originale Hartge Classic II-felger kjøpt nye hos Strandveien Auto i Trondgeim (Hartge-importør/forhandler i Norge) i størrelsen 10*20 og 9*20. Felgene er skodd med Vredestein Ultrac Sessanta i hhv. 285/25-20 og 245/30-20.

Hele settet ble kjøpt nytt i fjor, og er kun brukt i en sesong.

Når jeg byttet til vinterdekk oppdaget jeg en liten bulk på innsiden av begge felgene på passasjersiden. Jeg hadde ikke merket noe til disse bulkene med tanke på risting o.l., og det lakk heller ikke noe luft ut. Jeg valgte likevel å prøve å få dette reparert, men ettersom skaden var såpass liten og stålet såpass hardt ble det bare "finfikset" litt på det hele. I tillegg ble de to felgene lakket oppigjen på utsiden. Arbeidet ble utført hos Luminathor.

Grunnen til at jeg vurderer salg er for at jeg bekymrer meg for mye rett og slett. Redd for å ødelegge de, rett for å finne bilen på mursteiner osv. I tillegg vil nok 1-serien bli mer i fokus når det kommer til slike ting fremover.

Har ikke noen skikkelige bilder enda dessverre, men har disse:

eb07fb79.jpg

cd21b406.jpg

b073168a.jpg

Pris er litt vanskelig, og "skaden" hjelper ikke på, men jeg prøver meg med en prisantydning på 25000,-. Bytte i 19" felger (gjerne med vinterdekk) kan være av interesse om det er originale style 172 (5-serie), style 225 (3-serie) eller BBS CH-R.

Jeg verken må eller "vil" selge, så skambud er ikke verdt forsøket engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...