bimmelimmen Skrevet April 16, 2013 Share Skrevet April 16, 2013 Hei. Jeg har en m50b25 som jeg skal ha i en e30. Jeg vil trimme motoren før jeg sitter den i bilen. Er det noen som har noen gode råd? Jeg har ikke gjort dette før så trenger gode tips og veiledning fra dere som har gjort dette før jeg vil trimme motoren så den tåler å bli brukt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fekzen Skrevet April 16, 2013 Share Skrevet April 16, 2013 Första beslutet du behöver ta är om du ska turbokonvertera eller trimma sugmotor. Sen kan du klura på om du ska köra bensin eller E85 tex. Jag kan ordna anpassat program / chip till dessa så går bra skicka mig frågor kring det. Mvh// A.Fekzen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmelimmen Skrevet April 17, 2013 Forfatter Share Skrevet April 17, 2013 det blir med turbo. bilen skal bruke bensin så bare kom med forslag om trim og forsterkninger.b priser på deler og hvor jeg får kjøpt dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet April 17, 2013 Share Skrevet April 17, 2013 Søk og les!! Hvis du spør ti stykker her så får du ti forskjellige svar å Hvis noen sier at du bør bytte ditt, datt og den, så er det vel og bra men veit du hvorfor det bør byttes? Du lærer masse av å lese om motor generellt og overlading osv, interessant er det også En ting jeg kan si, det er at det er dyrt! Mest sannsynlig mye dyrere enn du tror Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmelimmen Skrevet April 18, 2013 Forfatter Share Skrevet April 18, 2013 jeg vet det blir dyrt og jeg kommer til og lese om motoren Det er vel noen som har erfaringer og ideer jeg kan ha i tankene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå