Bjøba Skrevet April 16, 2013 Share Skrevet April 16, 2013 Kan noen fortelle meg hva dette betyr? Hvordan justerer man feiltenning? Blir vel gjort pr data på verksted, vel? Informasjonen jeg fikk ble omsider den siste.... Den endet infoen på. Virker som det er noe med tenning / blandingsforhold..... Eller om apparatet er til å stole på (C110 BMW Scanner) Moderatoredit (S.Hafsmo): Endret topic for å inkludere problem og biltype. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjøba Skrevet April 19, 2013 Forfatter Share Skrevet April 19, 2013 Ingen hjelp å få altså? ...fuel trim bank? Er nok feiltenning av et slag.... Er vel en modul elns som ikke er bra.... (diskuterer med meg selv...) Men hva er "fuel trim bank"? Ha en fine helg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bloppe Skrevet April 19, 2013 Share Skrevet April 19, 2013 Uten at jeg vet sikkert, så kan det jo hende misfire er pga en defekt coil.. prøv å bytt om coilen på sylinder 4 med en av de andre, og se om det blir misfire på en annen sylinder da. og hvilken bil/motor er det? god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet April 19, 2013 Share Skrevet April 19, 2013 Er nok lambdasonde eller luftmassemåler som er på avveie. Det som står der er at bensinparameterne er feil og at du har fått en feiltenning (dvs ingen eksplosjon i sylinder). Hvor holder du til? Kan evt få tatt en bedre diagnose i kalrtekst for deg om du er rundt oslo akershus. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjøba Skrevet April 19, 2013 Forfatter Share Skrevet April 19, 2013 Ok. Takk for svar. Er en M54B25 motor fant jeg ut. BMW E39 Touring -01. 525. Holder til nær Førde, så er et stykke... Men blir nok funnet ut mer på BMW om jeg skal levere den der. De veit da bedre om dette enn annet verksted.... Og jeg er da bare en hobbymekaniker.... Så da er time bestilt..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå