Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Disse måles ved å måle strøtrekket i kretsen, skal variere mellom 6 og 9 milliamp når du snurrer på hjulet om jeg husker rett...

sent by me, with Tapatalk 2

Skrevet

har scoopet abs ringen. Kurven var jevn og fin, så det er ikke det som er problemer.

Men det kom opp en ny feil på absen: "power suply engine speed sensor, control unit error" . Noen som vet hva grunnen til dette kom opp kan være?

Hadde vært greit med svar litt fort vist det er noen som har peiling. Bilen skal inn på eu-kontroll på mandag ser dere.

Setter pris på alle innspill :)

Skrevet

Det virker nesten som om det blir registrert forskjellig hastighet på hjula, da spesielt når jeg bremser slik at absen slår inn, den bremser forskjellig på venstre side i forhold til høyre, og da går abs lampen på.

Noen som vet hva som kan være grunnen til at det blir følt foskjellig fart på hjula, hvis det er det som er problemet.

Kan det være den nye abs sensoren som er defekt (billig sensor)? :o

• 1 year later...
Skrevet

Det virker nesten som om det blir registrert forskjellig hastighet på hjula, da spesielt når jeg bremser slik at absen slår inn, den bremser forskjellig på venstre side i forhold til høyre, og da går abs lampen på.

Noen som vet hva som kan være grunnen til at det blir følt foskjellig fart på hjula, hvis det er det som er problemet.

Kan det være den nye abs sensoren som er defekt (billig sensor)? :o

Som det er skrevet mye om av her på forumet. så må/bør abs sensor kjøpes orginalt.

Da det er mye ymse kvalitet på uorg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...