Mattae Skrevet September 11, 2013 Skrevet September 11, 2013 Folk må bare hyle ut til meg og om dem vet om noe bra svinghjul og clutch kit, hehe. skal bygge min og over til manuel så fort jeg får tak i delene. merka du forresten mye forskjell etter du stroka motoren?
Mysemannen Skrevet September 12, 2013 Forfatter Skrevet September 12, 2013 Folk må bare hyle ut til meg og om dem vet om noe bra svinghjul og clutch kit, hehe. skal bygge min og over til manuel så fort jeg får tak i delene.merka du forresten mye forskjell etter du stroka motoren? Den ble definitivt sterkere, men føles litt tammere nå med m54 stempla, tror det hadde vært ideelt å klaska på en blower sånn motoren står nå
Jørgen-Fastbmw Skrevet September 12, 2013 Skrevet September 12, 2013 Genial tråd og eg lika modifikasjoner og utseende på begge biler Du skreiv du vurderer en liten blower til M52'n, eg meiner du burde kjøpe til begge
Mysemannen Skrevet September 12, 2013 Forfatter Skrevet September 12, 2013 Genial tråd og eg lika modifikasjoner og utseende på begge biler Du skreiv du vurderer en liten blower til M52'n, eg meiner du burde kjøpe til begge HEHE! Det blir iallefall vurdert 4.0 eller 4.4 i volvoen, så kan vi snakke om blower etterpå =P
bayerks-mach-werk Skrevet September 12, 2013 Skrevet September 12, 2013 Spennende tråd her må jeg følge med fremover. Utrolig pen bilen din er blitt fra da du kjøpte til sånn den er nå.
Mattae Skrevet November 25, 2013 Skrevet November 25, 2013 Skjedd noe mer her i siste? Syns du skulle fått på ei lita snurre på den ja, hehe. En kompis driver å bygger e36 m50b25 turbo, begynner å bli morsom å kjøre kan du si. Merker 1 bar ladetrykk i forhold til originalt. Ble visst en e39 530D på meg, får vell kanskje prøve de felgene jeg kjøpte av deg på den Har ikke noe spacer på du?
Ullsokk Skrevet November 25, 2013 Skrevet November 25, 2013 http://bimmers.no/topic/773922-vortech-v2-bolton-kompressorkit-til-m52m50-med-datasprut-selges/ Da hadde det blitt moro
Mysemannen Skrevet November 25, 2013 Forfatter Skrevet November 25, 2013 Skjedd noe mer her i siste? Syns du skulle fått på ei lita snurre på den ja, hehe. En kompis driver å bygger e36 m50b25 turbo, begynner å bli morsom å kjøre kan du si. Merker 1 bar ladetrykk i forhold til originalt. Ble visst en e39 530D på meg, får vell kanskje prøve de felgene jeg kjøpte av deg på den Har ikke noe spacer på du? Ja litt lei update egentlig. Viser seg at veivlagra som ble montert sist var til facelift blokk og resultatet var glitter i oljefilteret, må rive opp motoren (igjen) å satse på at veiven har overlevd. On the bright side! Kommer til å montere m52b28 stempel med det samme og skal da havne på rundt 11.5 kompresjon. Ang. felgene så bruker jeg spacer, 12 eller 15mm var det vel jeg kom fram til var flush med hjulbue, har valsa litt da. http://bimmers.no/topic/773922-vortech-v2-bolton-kompressorkit-til-m52m50-med-datasprut-selges/ Da hadde det blitt moro Må tro jeg har vært innom salgstråden et par ganger din sokk Det frister helt klart, men må prøve å roe ned utgiftene på bil til fordel for nytt kråkereir :>
Mr Mykland Skrevet November 27, 2013 Skrevet November 27, 2013 Litt off topic, men åssen motor er det som sitter i volvoen? Skam råe begge bilene
Mysemannen Skrevet November 27, 2013 Forfatter Skrevet November 27, 2013 Litt off topic, men åssen motor er det som sitter i volvoen? Skam råe begge bilene M60B30, liten koselig V8 fra 530 og 730
Mysemannen Skrevet Desember 7, 2013 Forfatter Skrevet Desember 7, 2013 Stemningsrapport fra Mysegarasjen og omegn;Fått ut maskinen omsider Ser ikke akkurat lovende ut for veivenDyppa magneten i bøtten olja lå i.Satser videre på å få revet opp motoren imorgen eller i starten av uten, så er det bare å krysse fingrene for at jeg slipper billigere unna enn jeg frykter, selv om den har tygget metall.Ellers er Revolvoen i vintermodus (og tar seg overraskende bra fram i på snøføret som nylig rammet vestkysten ) Men kan ikke trylle den heller når det sitter en idiot (undertegnede) bak rattet... Hit men ikke lenger. Planer for denne er å få bytta kupevifta og få lagd sperreaksling type hemmapult. God helg!
tordah Skrevet Desember 8, 2013 Skrevet Desember 8, 2013 Grunnen til å det rykker er at du har byttet til singelmasse svinghjul, Akkurat like symptomer hos meg, pluss rakling fra kassa i fri med clutchen ute. Min clutch er dog fra F1 racing (?) fra ebay, og er helt stum Krysser fingrene for at veiva overlevde, til tross for pinnsvin på magneten Ellers lekker e39!
Diiesel Skrevet Desember 8, 2013 Skrevet Desember 8, 2013 Hvilke dekk sto det på GS Alpina replica felgene?
Hefre auto Skrevet Desember 8, 2013 Skrevet Desember 8, 2013 Rå e39 blitt voldsomt fin. håper veiva greier seg må sies at den volvoen så kjekk ut med bmw motor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå