turbopelle Skrevet April 17, 2013 Share Skrevet April 17, 2013 Da har jeg sjekket dekk og felger og endrer annonsen. Trodde først det var 4 like felger, men de er noe bredere bak en forran. Det er et20 på alle felgene. De er 8*18 forran og 9*18 bak. Forran sitter det to stk Dunlop Sport Max 235/40/18. Bak sitter det Michelin Pilot Sport 3 med 245/40/18. Dekk forran er noe slitt og går en sesong til. Dekk bak er bra og går noen sesonger. Må hentes, sendes ikke. Kan sende bilde ved interesse. Prisantydning 6500,- Samme type felger som caaatooo selger http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?t=109139 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbopelle Skrevet April 25, 2013 Forfatter Share Skrevet April 25, 2013 opp med seg. Endret annonsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet April 25, 2013 Share Skrevet April 25, 2013 Disse er også Veldig pene på e34. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbopelle Skrevet April 26, 2013 Forfatter Share Skrevet April 26, 2013 Har et tilsvarende sett som jeg har kjørt på e34 ja (bruker nå på e61). Passet veldig bra det Dette settet her fulgte med en bil (e61) jeg kjøpte i januar. Siden jeg har et sett fra før selger jeg disse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbopelle Skrevet April 29, 2013 Forfatter Share Skrevet April 29, 2013 solgt. kan slettes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 Trykk på Endre førsteposten din og skriv SOLGT i emnefeltet så blir den vel stengt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå