Djwik Skrevet April 25, 2013 Share Skrevet April 25, 2013 matt svart er gromt på e39 ikke mange med den fargen denne skal jeg følge med på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
philip_91 Skrevet April 26, 2013 Forfatter Share Skrevet April 26, 2013 Helt enig,synes det er utrolig fint med en matt farge:) Akkurat nå står det mellom å ha den i svart matt eller alpin hvit. Funnet alt av deler jeg skal ha,men litt usikker med frontfangeren om jeg skal ha m5 fanger eller en annen en (Som på bilde) så må egentlig bare vente på at pengene kommer inn Blir en slik fanger eller M5 fanger Slik bakfanger uten den lille spileren. Skal også ha breddere på bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet April 26, 2013 Share Skrevet April 26, 2013 Personlig ville jeg ha hatt m5 fanger er fint med alpin hvit følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
philip_91 Skrevet April 26, 2013 Forfatter Share Skrevet April 26, 2013 hehe, synes det blir litt for mye med den andre egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet April 26, 2013 Share Skrevet April 26, 2013 Er du med i mekkeklubben i kr.sand? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
midlertidig Skrevet April 26, 2013 Share Skrevet April 26, 2013 Coilover som Mykland sier ja, JOM er visst noen som fungerer veldig bra og holder noe av den orginale dempingen, så bilen blir ikke så stiv! Får de for mellom 3500-4000 på trolltuning, m-teknikk osv. Kunne ha skiftet til noen andre nyrer, carbon eller mørke! Syns det passer bra på de E39 som har mørk lakk Har du xenon? Viss ikke så foreslår jeg du gjør det samme som meg og kjøper de orginale angeleyesene og xenon-kit fra trolltuning! Da ser det utrolig flott ut Synes M fanger er desidert finest forresten beholder orginalitet og stil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
philip_91 Skrevet April 28, 2013 Forfatter Share Skrevet April 28, 2013 Nei er nok ikke det mykland Har JOM på den andre bilen min (e46) og synes det blir for stivt jeg :/ Men må vel sikkert opp i en 10 k for et som ikke blir for stivt.. Ja tenkte carbon emlem og grill. samt sote alle rutene Blir heller M fanger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Velfjord93 Skrevet April 28, 2013 Share Skrevet April 28, 2013 http://www.ebay.com/itm/BMW-E39-M5-96-0 ... 11&vxp=mtr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
philip_91 Skrevet April 28, 2013 Forfatter Share Skrevet April 28, 2013 Kun frontleppa da plus tolla på 25% Men er kult om funker sølv bil;) Satt på powerfilter i dag^^ skal legge ut noen bilder i morgen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
philip_91 Skrevet April 29, 2013 Forfatter Share Skrevet April 29, 2013 Må bare få tatt en motorvask etter katten oppet opp når jeg holdt på Om folk har tips til noe kult man kan gjøre så må dere bade snakke:D BTW noen som vet om jeg kan få av de listene på døra, de svarte ved Vinduene:)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
midlertidig Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 Den trenger virkelig en vask ja! Du mener de som går vertikalt opp, på B-stolpen? Mellom dør foran og bak? Du kan få de av ja, men ser ikke helt poenget! Ville heller ha skiftet de chrome listene rundt vindune var jeg deg jeg selv har sølvfarget bil, så jeg bryr meg ikke så mye, men syns det passer dårlig på mørke/blå e39. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
philip_91 Skrevet April 30, 2013 Forfatter Share Skrevet April 30, 2013 Det gjør den Jepp de svarte, ene av de er litt rust på så vil få tatt de av å puset de ned å lakke de på nytt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
philip_91 Skrevet Mai 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2013 Vært lite tid til bilen pga jobb :/ fått festet powerfilteret,satt på ny sentrallås bak(var defekt og ville ikke åpne bagasjerom) Og satt på nye felger, Men fy å den må senkes fort ! MÅ ha noe bredde på de hvertfall! Såvidt jeg tørte å legge ut dette ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
midlertidig Skrevet Mai 26, 2013 Share Skrevet Mai 26, 2013 Flotte felger da! Men herreGUD så høy den var. Såg rett å slett unormalt høy ut... kjøp deg coilovers asap! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
philip_91 Skrevet Mai 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2013 Flotte felger da! Men herreGUD så høy den var. Såg rett å slett unormalt høy ut... kjøp deg coilovers asap! Synes de passet perfekt inn med kanten... Ja ble helt sjokket selv faktisk, men tror det må bare stå litt pga de har stått uten felger en stund så tror bare ikke de har sunket helt inn enda? leter nå etter et sett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå