MarcusEger Skrevet April 17, 2013 Share Skrevet April 17, 2013 Hei. Jeg har fått en kart dvd med delenr T1000-19818 fra 2013 som etter sigende skal være til E61 med CCC navigasjon. Jeg har den nye iDrive kontrollen, men både dvd og cd spiller foran, altså ikke den hdd baserte CIC. Så vidt jeg har forstått ble denne kombinasjonen av CCC og ny iDrive kontroll kun produsert i et kort intervall. Jeg får beskjed om å sette in navigasjons DVD selv om denne står inne i spilleren. Den oprinnelige dvden fra 02-08 fungerer fint, men her er jo kartene håpløst utdaterte i Oslo sentrum. Er det noen som vet hvorfor dette ikke fungerer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusEger Skrevet April 21, 2013 Forfatter Share Skrevet April 21, 2013 Ingen som vet noe om dette? Kjipt å måtte kjøpe ny dvd når jeg har en som egentlig bør fungere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 23, 2013 Share Skrevet April 23, 2013 Om det er nedlastet, så prøv å brenne på nytt med skikkelig DVD plate. Er det kjøpt, så går du tilbake med det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusEger Skrevet Mai 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2013 Hurra! Fungerer nå... Måtte til med Verbatim plater og brenning på 1x. Trodde platene jeg hadde kjøpt var orginale, men det viste seg å være kopier... rippet de og brant på nytt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thhaugland89 Skrevet Juni 4, 2013 Share Skrevet Juni 4, 2013 Noen som kan brenne en sånn til meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå