Gå til innhold

Diffuser og eksos E90 spørsmål/problemer!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Etter anbefaling fra en her inne handlet jeg Cobra Sport eksosanelegg som var spesialaget for min 320D. Tenkte ikke så mye mer, bestilte og fikk det i posten, og siden det var laget for min 320D trodde jeg det var bare å skru rett på. Men viser seg å ikke være så enkelt, så det jeg lurer på er om det er noen som har kjøpt lignende å kan hjelpe til med en forklaring, har prøvd å komme i kontakt med Cobra men de hadde ikke bruksanvisning. Evt så kan jeg laste opp noen bilder når jeg er under bilen igjen.

Så til nummer to. Også her var det dårlig med research, og jeg stolte blindt på enkelte tråder jeg hadde sett på nettet. Men jeg handlet i hvert fall BMW M Performance diffuser med to rør(335i stil). I følge trådene skal dette passe så lenge du trimmer litt av bakfangeren, jeg trenger egentlig bare en bekreftelse fra noen her inne, som kanskje har gjort den samme oppgraderingen, og tar gjerne imot noen tips.

Takk!

• 2 weeks later...
Skrevet

Jeg ville valgt bmw performance sin egen eksos som er lagd for 316,318,320 diesel. Jeg har dette selv på min og det var en veldig lett jobb å montere :)

Skrevet

Joda, det ville nok vært det letteste. Eksosen jeg har kjøpt passer, sliter bare å finne ut hvor det skal festes, men evt så lager jeg egne fester. Men har du performance diffuseren?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Skrevet
Joda, det ville nok vært det letteste. Eksosen jeg har kjøpt passer, sliter bare å finne ut hvor det skal festes, men evt så lager jeg egne fester. Men har du performance diffuseren?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Det blir spennende å se :) Jeg har ikke performance diffuser, men vurderer den :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...