Gå til innhold

Min 2003 E46 M3


albin
 Share

Anbefalte innlegg

Bremset hos ess? Det hørtes voldsomt mye ut!!! Da har du fått 50hk ekstra for penga hehe... Jeg bremset den ene min i 2011 med 550kit å da var det "alltime high" med 471,13hk på et 550 kit! 554 i motor... Ifølge hans da så har du 572hk i motor da... Kan ikke være standard 525 oppsett da vel :P Kan ha skjedd litt siden jeg bremset men... 50hk mere enn oppgitt er dårlig butikk for di :D

 

Bremset hos Ess ja med standard 525 oppsett :). De har "finpussa" noen deler som trykkrør, kompressorbrakett ol så her var det noen hk å hente. Bilen min ble brukt som testbil, så disse delene er nå i produksjon og vil snart erstatte de gamle delene i kompressorsetta.

post-41103-0-05654200-1388494009_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye koster montering av presse hos ess ?

Og hvor mange timer trenger de? For montering,programmering og benking?

Regner med du er storfornøyd med tallene og kreftene ! :)

 

Ikke helt sikker på hva montering hos Ess koster da jeg gjorde det meste selv. Tror Hans-Petter bruker ca 8 timer.

Ja er kjempefornøyd med bilen :). Den går veldig bra \:D/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke helt sikker på hva montering hos Ess koster da jeg gjorde det meste selv. Tror Hans-Petter bruker ca 8 timer.

Ja er kjempefornøyd med bilen :). Den går veldig bra \:D/

 

Tviler ikke!

 

Villt oppsett! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De tar vell 7-8tusen for montering? Kompis hjalp meg å montere.. det verste var vell fitments:) Kutte fanger å sånt piss... kan love at det tar lengre tid enn 8 timer som er listet om det er første gangen!;) (med mindre du har lest igjennom guiden 50 ganger først)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

litt forvirra over de dynoene her, syntes ess burde oppdatere sidene sine om tallene i denne tråden er reele, det står jo 468hk på 550 kittet, fort gjort å gå for et annet kitt om de ikke setter rett tall

Jeg bremset 471hk På hjula /554hk i

Motor Med 550 kit hos ess ja. Men som trådstarter skriver så har han 525kit med diverse oppgraderinger som ess har prøvd ut. Å han har faktisk mere hk enn jeg hadde med 550 kit. Er jo ikke noe negativt galt med siden dems om du mente det, men dette 525 kitet burde di jo oppgradere til 575 å heve prisen på :) Får jo mere for penga enn hva man betaler for. Så kun dårlig buisness for dem, ikke for

Eventuelt Deg som kunde ;) Men disse tinga trådstarter har på bilen får ikke feks du

Om du kjøper sånt kit nå. Di har testet ut for å gjøre ting bedre, så disse endringene vil bli vanlig å få når man kjøper kit hos di da. Å ettersom det er trykkrør å Kompressorbrakett osv så gjelder vel dette alle kitene vil jeg tro :) Kan anbefalle ess på det sterkeste!! Utrolig hyggelig å leverer ikke tilbake bilen uten å

Dobbeltsjekke at alt er i orden !! Har hatt to E46 M3 med 550 kit fra disse :) fungert 100% feilfritt begge to:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ess velger bevisst å ikke oppgi for høy effekt på kita, slik at ingen havner under hva de påstår. Er mye bedre for omdømmet at kundene får mer hk enn hva de har blitt lovet :). Det hadde fort blitt mye dårlig reklame om mange ikke hadde den effekten Ess lover. Vi var faktisk oppe i 493,1 hk på hjula med 525 kit'et da alle forbedringer var gjort :). Disse delene er nå i produksjon og vil bli testet på bilen min så fort de blir ferdige og sent fra Usa. Oppdateringer med bilder osv kommer her så fort det skjer noe.

 

Alle e46 m3 kit kommer med disse oppgraderingene så fort de er klare. Skal sjekke opp om det kommer en "oppgraderingspakke" også, slik at de som vil kan bytte til de nye delene.

 

Og som Ivrig86 sier, disse setta fra Ess er veldig bra og fungerer 100% feilfritt :).

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...