Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 2 months later...
Skrevet

Da er det bare å vente på datoene for E30Meet sine treff i -14 og se frem i mot mange hyggelige BMW-treff til neste år! :headbang:

• 2 weeks later...
Skrevet

Det ser ut som bmw ccn kan tilby lisenskjøring på neste års banetreff. Men hvor stor er interessen for dette?

Det er vel noen gromme bygg rundtom,dukker de opp om ccn åpner for dette skal tro?..:)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Skrevet

Problemet slik jeg ser det er at registrerte og lisensbiler ikke kan kjøre sammen. Så det må nødvendigvis bli litt mindre tid på alle..

Hvor mye tid/mange heat skal til før det blir intr da? :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Skrevet

Jeg har ikke sett noe program eller varighet på arrangementet, men 30min per dag som var på rudskogen i fjord er ikke så fryktelig interessant nei. Må være slik at man får muligheten til å teste, justere, teste, og muligens et siste heat på kvelden. Vet ikke hvor mye dette vil ødelegge for alle andre dog.

Finnes ingen muligheter til å få kjørt lisensierte biler (evt slike "engagslisenser") sammen med gatebiler?

Skrevet

Vi skal prøve å lage et forsøk på program og se hva som kan gå. Usikker på hvor mange spor-kjørere en kan forvente kommer med lisens,kanskje det er mest driftere?

Og det er som dirty sier slik at registrerte og lisensierte ikke kan kjøre ilag,uansett hvilken type lisens de har. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...