RS-Heggem Skrevet Juni 22, 2013 Skrevet Juni 22, 2013 Ikke for å ødlegge, men får di får 18k med frakt fra felgengarage Om du får de for 18 k med dekk, frakt og mva fra Claus, så skjønner jeg ikke hvorfor du ikke handler der. Jeg gav en del mer for mine btw.
Peak Skrevet Juni 22, 2013 Skrevet Juni 22, 2013 Ikke for å ødlegge, men får di får 18k med frakt fra felgengarage Om du får de for 18 k med dekk, frakt og mva fra Claus, så skjønner jeg ikke hvorfor du ikke handler der. Jeg gav en del mer for mine btw. Helt enig, folk må få selge for hvilken pris de vil. Dersom du ender opp med å betale for mye, er det kun deg selv du kan takke for dårlig research.
BMWE39turbo Skrevet Juni 22, 2013 Forfatter Skrevet Juni 22, 2013 De gikk for 21k noke som var rimelig pris ettersom lekkasje vart funnet dagen før eg reiste opp. (er kun å åpne senteret å smøre på tetningsmasse lignende greier), dette med 205, 235 og 265 dekk. Tviler på du får 6 dekk, ferdig momsa og alt for den prisen hos felgengarage. Så den kan du spare deg for pett03. Også takk til kjøper og medmann, hyggelige folk som har god peiling på ka dei kjøpte Får den pleien de fortjener hos ny eier, i tillegg blir de sittende på en grombil.
635csi Skrevet Juni 22, 2013 Skrevet Juni 22, 2013 Nå er det ikke jeg som har kjøpt felgene, jeg bare bistod kompisen min som "forstå-meg-på`er" da jeg har litt erfaring med skrudde felger. Men uansett, selger og kjøper ble enige om pris som jeg også mener harmonerer med tilstand. Og når selger er såpass ærlig at han ønsket å kjøre 5t for å møte oss sånn at vi fikk se felgene før handelen ble endelig bekreftet, synes jeg alt i alt at denne handelen ble gjennomført på en usedvanlig bra måte Men for all del, får man tilsvarende felger nesten levert på døra inkl. 6 dekk for 18k så: Løp og kjøp Disse blir tatt godt vare på da det er drømmefelger for han som kjøpte dem. Jeg skal passe på at finishen blir holdt ved like Skal sende deg bilder når bilen står klar med coilowers og felger montert Ørjan
BMWE39turbo Skrevet Juni 22, 2013 Forfatter Skrevet Juni 22, 2013 Skal sende deg bilder når bilen står klar med coilowers og felger montert Ørjan Gleder meg
JMossberg Skrevet Juni 23, 2013 Skrevet Juni 23, 2013 Ikke for å ødlegge, men får di får 18k med frakt fra felgengarage Måste va 17 tum, 18 tum kosta allefall mellan 2500-2600 euro ifjol:)
jakobm5 Skrevet Juni 23, 2013 Skrevet Juni 23, 2013 Åssen bil havner gamle jula mine på nånda? og er di kommet oppover igjen nå?
635csi Skrevet Juni 24, 2013 Skrevet Juni 24, 2013 Åssen bil havner gamle jula mine på nånda? og er di kommet oppover igjen nå? Havner på M5 touring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå