Bmw mann Skrevet April 19, 2013 Share Skrevet April 19, 2013 Ca et år gamle hovedlykter fra FK selges. Lite brukt som nye med pærer. Tilhørende blinklys. Det ene blinklyset har et delvis knekt feste som klikkes fast i hovedlykta men dette var aldri noe problem for meg når det satt på bilen.. Ubrukt Ledningsnett med koblinsskjema medfølger Selges HBO 500,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw mann Skrevet April 21, 2013 Forfatter Share Skrevet April 21, 2013 500 er billig. Ingen som trenger ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goldtop Skrevet April 23, 2013 Share Skrevet April 23, 2013 Går de ikke på sedan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw mann Skrevet April 23, 2013 Forfatter Share Skrevet April 23, 2013 Det vet jeg ikke.. Vil ikke si ja eller nei, men vil tro det er likt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw mann Skrevet April 27, 2013 Forfatter Share Skrevet April 27, 2013 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet April 27, 2013 Share Skrevet April 27, 2013 Hovedlampene passer nok, men blinklysa passer ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw mann Skrevet April 27, 2013 Forfatter Share Skrevet April 27, 2013 Sikker? Jeg har fra sedan nå, og de passer perfekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet April 27, 2013 Share Skrevet April 27, 2013 Sikker? Jeg har fra sedan nå, og de passer perfekt. Hvis du har coupé og har blinklys som passer, da er de ikke fra sedan. (så lenge vi fortsatt snakker om blinklys fremme og ikke i sideskjermene) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw mann Skrevet April 27, 2013 Forfatter Share Skrevet April 27, 2013 Stemmer det. Det var rart, tok de nemlig fra en sedan, men vet ikke passformen de hadde på den så mulig det var fra en coupe da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw mann Skrevet Mai 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2013 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnkristianliknes Skrevet Mai 5, 2013 Share Skrevet Mai 5, 2013 Jeg Har Sedan, og har blinklys liggende som passer sedan, vil disse Lyktene passe på min da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnkristianliknes Skrevet Mai 5, 2013 Share Skrevet Mai 5, 2013 Ut ifra det jeg har funnet ( på forum og google ) skal det passe, Da er jeg intrisert i lyktene hvis de er gode og lyser godt? Jeg har Oneblock lykter nå og det er ELENDIGE reflektorer i de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw mann Skrevet Mai 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2013 Jeg har de samme på min, bare i svart utførelse istedet for krom og jeg er fornøyd med dem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnkristianliknes Skrevet Mai 5, 2013 Share Skrevet Mai 5, 2013 Ok da er eg intrisert men holde te rett utforbi Hgsd, Hadde det vert mulig å sendt lyktene over fjorden med ferje ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw mann Skrevet Mai 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2013 Hei, skal jeg sende, så sender jeg til døra. Blir for langt for meg å kjøre helt til ferjeleia.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå