Kobar Skrevet April 20, 2013 Share Skrevet April 20, 2013 En kompis har en 2000 320i som virker treg. Så jeg og han stillte oss opp side om side og kjørte 0-150km/t. Han i sin bil, jeg i min -93 316 vintervrak. Jeg hadde passasjer, han var alene. Bilene lå side om side hele veien! 320'n starter og sviver greit ellers, men den har ikke det ekstra kicket på høyt turtall.. Det har vært montert kompressor på den tidligere.. Noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet April 20, 2013 Share Skrevet April 20, 2013 Hva er tilstanden på olje, filtre, tennplugger katalysator..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet April 20, 2013 Forfatter Share Skrevet April 20, 2013 Alt det er bra.. Men kan lmm eller kam,- og eller veivakselsensor gjøre slik at bilen går dårligere? Trodde at om en av di er gåen ville det vært andre symptomer også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet April 20, 2013 Share Skrevet April 20, 2013 Det enkleste hadde vel vært å kjøre en diagnose. Lmm kan vel sjekkes ut på en enkel måte mener jeg å ha lest og mener det skal ligge noe tråder om hvordan dette gjøres her på bimmers.no. Ellers syntes jeg det er mange fine DIY videoer på youtube. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bliza Skrevet April 20, 2013 Share Skrevet April 20, 2013 Hei, prøv og bytt vanos pakninger. Det gjorde underverker for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet April 20, 2013 Share Skrevet April 20, 2013 viewtopic.php?f=1&t=251685 i tilfelle du er i tvil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå