Gå til innhold

1 serie E82 Coupe S54B32 Turbo extreme vogn |Gatebil film!


oddis
 Share

Anbefalte innlegg

E30 Meet er nevnt for han, skal prøve å intensivere oppfordringene... ! Køkjøring er iallefall ikke moro med lavflyvende jagerfly..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var ikke mye kræsjing der i helgen Yngve.

Jeg så det hjalp godt på med kjøringen på søndagens siste timer.

Hilsen utslipp :)

Grom bil.

Å, Aarum og Ørjan, Ismail og kompis, så var det vel noen til jeg ikke vet navna på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Gatebil er dessverre blitt for stort å få små baner. Alle ønsker å kjøre, å da må dem slippe utpå så mange.

Ser på filmer at det er søndags kjøring. Det går ann å gjøre noe med med at alle kjører fort, der de ikke skrenser.

Ser det også har vært mye bulking der oppe i helgen, ikke bra.

Kommer denne bilen på E30 Meet da ? Der blir det nok ikke den kø kjøringa, å folk kan virkelig stå i ramma :mrgreen:

Vurderer sette opp noen heat for de som kjører VIRKELIG fort på Rudskogen lørdag kveld. det kommer noen karer som kjører ned på 1,35 med BMW på skogen som jeg har gitt muligheten til å sette ny BMW rekord på skogen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer sette opp noen heat for de som kjører VIRKELIG fort på Rudskogen lørdag kveld. det kommer noen karer som kjører ned på 1,35 med BMW på skogen som jeg har gitt muligheten til å sette ny BMW rekord på skogen :)

Dette må jeg få med meg :D

Hva er foresten rekorden for BMW? "Boost a`lot" har vel kjørt 1.31,5, men vet ikke om det er noen som har kjørt fortere nå i år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Det kommer veldig snart en gigantisk oppdatering i form av bilder, info og filmer - mange av dem! Fra Gatebil Våler og litt diverse i verksted + Gatebil Rudskogen. Så har den fått seg kamjustering og ny bremsing... det merkes! :mrgreen:

I helga var teamet på Gatebil, og her en smakebit :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8) Skal få ut mer i løpet av overskuelig fremtid ! Bilen er til salgs om dagen, 400.000kr med Samsonas kasse og brun farge. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...