m520 Skrevet Mai 24, 2013 Share Skrevet Mai 24, 2013 Der fant jeg tråden din Rune! Trur det blir bra med dobbeldin spiller i cabben! Kjedelig at den står inne i helga da! Imorra skal vi cabbe HM sin tror jeg! Det blir koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Mai 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2013 Heisan hehe Håper det blir bra, ferdig med viftekassa istad Stå å hærde til mandag så er vel spillern kommet å Håper jeg :-D Hørtes nice ut, håpe det blir knall vær på dere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Mai 25, 2013 Share Skrevet Mai 25, 2013 Så bra! Trur det blir bra! Ja, er meldt fint, så lov å håpe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Mai 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2013 Begynt med 2 din spiller prosjektet mitt, går foreløpig ganske greit,tok meg ca 1-1.5 time å ribbe ut dæsj/midtkonsoll osv: Kutta ut det som var nødvendig i boksen til varmeapparatet : Begynt å lage plater til å tette igjen boksen igjen: I utgangspunktet bygger de spillerne jeg har titta på ca 16-17 cm i dybde og man har ca 15 cm uten å kutte i varmeapparat boksen. Når jeg har kutta nå har jeg ca 21-22 hvis ting har gått etter planen. greit å ha litt plass til kabler å plugger bak spiller au. neste utfordringen min er å få varmeapparat styringa til å funke optimalt. Den blir flyttet ned til rommet under kjøre computern og da siden jeg ikke har aircon så blir det en liten utfordringen med tanke på at koblinga mellom bryter og veksler (velgern til å justere hvor luft skal komme ut henn) er enkelt sagt en mellomaksel som så får helt feil vinkel. Hadde en tanke om å bygge om til elektronisk styring fra nyere E36 men har ikke fått noe svar på teknisk tråden min : viewtopic.php?f=1&t=260845 Så eneste løsningen jeg har kommet opp med hittil er å forandre litt på "holdern" til akslinga fra velgern(til høyre i første bilde : ved å kutte den av å montere den igjen litt anderledes så får man forandret utgangvinkelen nok til at det skal gå.... tror jeg rett før jeg begynte på alt detta fikk jeg jaggu bytta ruta i softtoppen au Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Mai 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2013 har ikke fått gjort så mye i helgen grunnet bursdager osv men fikk pusla i et kvarter nå så viftestyringa er klar til test i morgen (håper jeg).. kutta vekk den orginale holder til "mellomakslinga" mellom vri knott til (altså Mot frontruta/ned på gulvet) til selve vifteboks og monterte den så akslinga får en bedre vinkel i forhold til nye plasseringa til viftestyringa (nederst i midtkonsoll,under kjørecomp). Er ikke vakkert men funksjonelt eneste forskjellen er som sagt at den nå vinkler "mellomakslinga" oppover istedenfor ned som orginalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Mai 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2013 På tide å oppdatere litt kanskje Har fått på plass dæsj osv etter litt modifisering så passet tyverikassetten perfekt Test montering, blir gjort noen forandringer i dag på dette Måtte teste spillern å må si jeg er knall fornøyd med det lille jeg har fått lekt med den This is fucking awesome Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mai 28, 2013 Share Skrevet Mai 28, 2013 Ser ut som det har gått bra dette du har vell en pynte ramme som skal på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Mai 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2013 Ser ut som det har gått bra dette du har vell en pynte ramme som skal på? Jada har gått bra, utfordringa har mer gått på viftestyringa osv der nede egentlig. ja har pynteramme, ser den på nest nederste bilde , står riktig nok ikke skikkelig på etter som den må formes etter dæsjen først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mai 28, 2013 Share Skrevet Mai 28, 2013 blir det mye høyttalere i bilen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Mai 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2013 utover dobbel 10" så blir det ikke noen flere en originalt hadde jeg tenkt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Juni 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2013 jaja da er alt oppe å går med dobbel din spiller og ny basskasse som tar svært liten plass ved interesse kan jeg slenge ut noen bilder seinere. dæsjen blir tatt ut igjen om noen få uker, så fort jeg får tak i digital viftestyring med tilhørende vifteboks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 3, 2013 Share Skrevet Juni 3, 2013 Første jeg tenkte når jeg leste 2-din var "neineinei!" men etter å ha bladd videre, så ser det faktisk overraskende bra ut! om du får en fin pyntelist rundt spillern som dekker som vanlig så blir det riktig så bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Juni 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2013 Første jeg tenkte når jeg leste 2-din var "neineinei!" men etter å ha bladd videre, så ser det faktisk overraskende bra ut! om du får en fin pyntelist rundt spillern som dekker som vanlig så blir det riktig så bra! Hehe godt å høre Btw den lista er på plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 3, 2013 Share Skrevet Juni 3, 2013 Da er det bare å få ut bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Juni 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2013 fått et problem med taket mitt, hver så snill å sjekk ut denne tråden : viewtopic.php?f=1&t=261667 LØST ))) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå