///Driftking Skrevet Juni 5, 2013 Share Skrevet Juni 5, 2013 dette ser bra ut sjef nå vet jeg hvem jeg skal spørre om litt hjelp til å skifte rute i soft toppen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Juli 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2013 Testa noen andre felger på cab'n i dag dissa har 265/30-19 (ET25) og 245/35-19 (ET20). it utgangs punktet litt for breie bak og for mye profil foran men vurderer å selge dekka og skaffe andre, MEN må da heves og valse godt (vurderer også å selge detta settet og de jeg har på fra før å kjøpe noe annet hehe) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet August 15, 2013 Forfatter Share Skrevet August 15, 2013 Da er det gamle senke settet byttet ut med justerbart ) mangler bare å få solgt de felgene som står på å bestille nye dekk til 19"erne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet August 16, 2013 Share Skrevet August 16, 2013 Da er det bare å skru det ned til bunn, så tar vi en photoshoot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet August 16, 2013 Forfatter Share Skrevet August 16, 2013 Hehe hadde vært moro med en shoot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet August 22, 2013 Forfatter Share Skrevet August 22, 2013 begynt modde litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet August 22, 2013 Share Skrevet August 22, 2013 Gult er kult! her er et lite bilde av gamle cab'n min. den fikk gule fjernlys og tåkelys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet September 14, 2013 Forfatter Share Skrevet September 14, 2013 Jupp gult er kult merkelig nok hata jeg gule lys tidligere men har tydeligvis "grodd" på meg Hovedlyktene er ferdig nå men mangler grøftlysa, vært litt for opptatt med å få de hjula til å passe, er nesten nå mangler bare litt vals bak så snakker vi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet September 14, 2013 Forfatter Share Skrevet September 14, 2013 Litt testing av nye hjula. Felger er fra e39 med ET20 og 25. Bak er det 9.5 med 225/35-19 og foran er det 8.5 med 215/35-19 Bilen er valset foran fra før men ikke bak så det må til for å få detta til (er justert helt på maks høyde bak på bilde) Håper å få ordna noen til å valse i løpet av et par dager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Oktober 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2013 http://bimmers.no/topic/771563-325i-cab-vurderes-byttet/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Holtsdalen Skrevet Oktober 9, 2013 Share Skrevet Oktober 9, 2013 jeg har strøkne skinnseter bake om du trenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Oktober 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2013 jeg har strøkne skinnseter bake om du trenger mye snakkker vi? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Holtsdalen Skrevet Oktober 19, 2013 Share Skrevet Oktober 19, 2013 mye snakkker vi? send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Oktober 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2013 Klar for polering i morgen Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusRoren Skrevet Oktober 30, 2013 Share Skrevet Oktober 30, 2013 legg ut bilder når du er ferdig da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå