mpoorkar Skrevet April 20, 2013 Share Skrevet April 20, 2013 Hei. Kjøpte meg navi skjermen foran på bmw e39`n min i dag, men jeg mangler de kablene som skal inn. Altså det hvite og det blåe som skal inn bak navien. Noen som vet hva jeg må gjøre ?? Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 20, 2013 Share Skrevet April 20, 2013 Du må montere navicomputer og radiomodul i bagasjerommet, samt montere/trekke frem ledningsnett for dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mpoorkar Skrevet April 20, 2013 Forfatter Share Skrevet April 20, 2013 såpass, ikke mulig å kjøpe adapter og bruke uten boksen i bagasje?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 20, 2013 Share Skrevet April 20, 2013 Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mpoorkar Skrevet April 20, 2013 Forfatter Share Skrevet April 20, 2013 oj.. den er grei! takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå