Sjøbuse Skrevet Oktober 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2013 Ny slange er på plass. Så bilen er i Drift igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet November 4, 2013 Forfatter Share Skrevet November 4, 2013 Da har jeg levert vinterdekk og felger. Skal være klart i morgen. Så da er det bare og vente et døgn, også bytte hjull. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet November 5, 2013 Forfatter Share Skrevet November 5, 2013 Da er audiovox'n oppe å går. Spiller musikk på moblien med spotify. Tilkoblet bilen med bluetooth. Blir bra lyd. Og navn på sang kommer opp på skjermen D.Toft reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet November 5, 2013 Share Skrevet November 5, 2013 Er du fornøyd med lyden over BT altså? Via min MediaBridge høres det helt forferdelig ut. Har du oppgradet radiomodulen din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet November 5, 2013 Forfatter Share Skrevet November 5, 2013 Jeg syns lyden ble grei. Men måtte ha lyden på fullt på iphone og lavest mulig i bilen. Om iphone stod lavt og bil volumet måtte skrus opp. Så ble dett litt bakgrunnsstøy. Ikke testet lyden gjennom USB eller AUX. Så har ikke noe og sammenligne bluetooth med. Har brukt en FM sender frem til nå. Så lyden kunne jo ikke bli verre. Har ikke oppgradert noe bak. Bare koblet inn en DSP adapter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet November 6, 2013 Share Skrevet November 6, 2013 Du har altså DSP i bilen nå? Så du har koblet inn DICE istedefor CD veksler bak? Hva annet har du koblet inn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet November 6, 2013 Forfatter Share Skrevet November 6, 2013 Jeg har DSP ja. Siden jeg hadde DSP anlegg måtte jeg også koble inn en Audiovox DSP adapter. Biler uten DSP slipper denne adapteren. CD veksler er fjernet og Audiovox/Dice mediabridge er koblet inn på ledningene til CD veksler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet November 6, 2013 Share Skrevet November 6, 2013 Prøvde å finne det adapteret, fant det heller ikke på Audiovox sine sider. Hvor kjøpt du det hen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet November 6, 2013 Forfatter Share Skrevet November 6, 2013 Jeg kjøpte Audiovox ambr 1500. (tror jeg det heter) Kjøpte egentlig feil og kjøpte uten DSP. Jeg kjøpte på ebay. Kjøpte også DSP adapteren på ebay. Jeg fant ikke selv med en gang heller. Kan se om jeg finner igjen noe litt senere. Får kjøpt hele kit med eller uten adapter. Må bare passe på å få tak i riktig. EDIT: Her er en tråd med et par linker til adapter. Uorginal og orginal på ebay. http://bimmers.no/topic/771989-hvem-selger-audiovox-mediabridge/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet November 10, 2013 Forfatter Share Skrevet November 10, 2013 Ble bytting til vinterhjul i dag. Før bytte. Vinter/ sommer sammenligning av felger. Jeg har vist et par tvangstanker har jeg fått høre. Men det er jo viktig og få samme bolter i sammehøl på felg og i navet!!! Ferdig resultat. Sommerfelgene blir vasket for vinterlagring. Merkingen på nye vinterdekka. Sammenligning før og etter.. Alpina felger er et hælvette å vaske. Har vaske 160 eiker i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet November 10, 2013 Share Skrevet November 10, 2013 du er heldig som har kule vinterhjul.. har org 16" drittfelger til min... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet November 10, 2013 Forfatter Share Skrevet November 10, 2013 Bedre med 18" alpina enn de orginale 16" ja. Jeg har de jeg også. Men de brukes bare til nød i såfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet November 10, 2013 Share Skrevet November 10, 2013 det er helt rett. må finne meg noen nye vinterhjul. minimum 17".. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet November 10, 2013 Share Skrevet November 10, 2013 Aiaiai, godt det finnes folk som liker å vaske felger på vinterstid Men er ikke dårlig vinterhjul dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 10, 2013 Share Skrevet November 10, 2013 Hadde en kompis med alpina på vintern...han hadde dem bare en vinter...nekta å vaske dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå