Anderspr0 Skrevet Mai 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2013 Lurer fortsatt litt på om det er justerbar senk lengre oppe. På 17" fikk jeg ikke hånden over dekkene, mens nå får jeg hånden vannrett under hjulbuene. Trodde felg/dekk ville bli større, men ble mer plass over. Dermed rom for mer senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikbg Skrevet Mai 7, 2013 Share Skrevet Mai 7, 2013 Det er justerbart. Du ser jo ringen og gjengene. Vask gjengene godt å gå på med stålbørste. Dryl på med olje som løser rust. Merker du at ringen stopper opp mens du justerer så for all del stopp ellers setter det seg fast. Det skal følge med et verktøy for å justere ringen med. Har du ikke dette så kan det kjøpes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderspr0 Skrevet Mai 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2013 Begynner å bli bedre. Her er ett bilde av E46'en slik den er idag. Kommer nye GS Infinity 19" på onsdag (synes selv de er nokså lik CSL replica), og det var justerbart senkesett, så skal gjøre noen finjusteringer. Planen er også LED baklykter. Noen innspill? Alle tilbakemeldinger taes med ett stort takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderspr0 Skrevet Mai 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2013 Ble nye sommersko gitt Ble storfornøyd med 19" - 235-35-19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderspr0 Skrevet Mai 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2013 Noen som vet hvor jeg får bestilt senterkopper i bmw? Disse fra gs var endel større enn de 3 andre felgene jeg har hatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet Mai 31, 2013 Share Skrevet Mai 31, 2013 Ebay Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleE30 Skrevet Juni 1, 2013 Share Skrevet Juni 1, 2013 Skal du selge de gamle 18" felgene? Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderspr0 Skrevet Juni 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2013 Solgte de for 3k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderspr0 Skrevet Juli 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2013 Interiøret er wrappet i Carbon, ble fornøyd med det meste. Girkulen ble dårlig, gadd ikke mer og gjorde noe for å ha midlertidig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderspr0 Skrevet August 5, 2013 Forfatter Share Skrevet August 5, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderspr0 Skrevet August 7, 2013 Forfatter Share Skrevet August 7, 2013 Jessda, da bøe det knapp for å bytte mellom Us blinkers og Angeleyes. Nettopp bestilt nye 6.5" komponentsett framme, hadde GZ 5.25, ble platt. Kommer også mono forsterker skal slenge meg på å lakke nyrene, etter 5 år har lakken blitt litt "gjennomsiktig" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mars 22, 2014 Share Skrevet Mars 22, 2014 Skjer det noe her inne da ?? følger hvertfall med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderspr0 Skrevet April 8, 2014 Forfatter Share Skrevet April 8, 2014 Vinteren stakk av med all motivasjonen Nå er den kommet tilbake. La på sommerdekk igår, og senka 2cm ned framme, skal ta litt mer bak også. Satte på 5mm spacer bak og fram. Panser, hjulbue og frontfanger er nylakkert. Lyktefilm kommer snart, igjen etter eu-kontrollen. Bytte ut LED Angeleyes til RGB LED står også for turen. Edit: Og ja, racingspeilene er også lakkert, og blir montert etter hvert. Mange hater de, men jeg synes de er bedre en original. Bilde under av eksempel. Mørkt bilde i skumringen igår, menmen Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderspr0 Skrevet Juni 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2014 Var på EU-kontroll med bilen i vinter. Fikk beskjed om å bytte 2 hjullager bak (pris på 7000) og bytte frontrute. Ble litt deprimert etter å ha satt meg i bilen når jeg hentet den, klare dermed å rygge på en henger (bilen kjørte for fort, men min feil uansett) Ble bulk under baklyset helt på hjørnet og knuste lykten. ALL motivasjon for bilen forsvant. Satte bilen ifra meg, og hentet den først noen dager senere. Er nå rettet opp. Dro noen dager etter EU på biltilsynet og klagde på hjullagerfeilen da jeg ikke hørte noe, viste seg å være en bløff for å prøve å tjene penger Hadde en lykt med orange blink liggende som jeg satte på, sotet blinkfeltet på begge sider, så synes ikke at de er forskjellig (ok for en stund) Sotet også blinklyset forran mer idag for at det skal matche framlykten. Lagde også nye plater til bagasjerommet som jeg trakk opp i stoff nesten lik resten, og ryddet litt i forsterkeren. Kommer subber igjen snart! Solgte den jeg hadde 2x RF P3D4 12" og RF 2000.1T ifjord til fordel for å kjøpe ny, men ble sløst bort før jeg rakk det. Noen som trenger 2 stk bosch lykter uten glass? (glass medfølger som er slipt ned, men ikke polert) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Juni 23, 2014 Share Skrevet Juni 23, 2014 Kjipt med skaden da.... hva kom det på for å få retta og lakka det?? eller er bilen din RÅ!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå