lazarus Skrevet April 21, 2013 Skrevet April 21, 2013 Hei ! er det noen som vet hvordan jeg bytter denne ? og hvor jeg kan få tak i en ny en ? =)
joakimh Skrevet April 21, 2013 Skrevet April 21, 2013 vis jeg ikke tar helt feil så er dette ytre styrekule. du kan få taki denne hos så og si alle som selger bildeler. å bytte den er ikke så veldig vanskelig du bruker brytegafel eller eventuelt hammer. og så trenger du noen fastnøkler og kansje en liten gassbrenner vis det sitter veldig godt. du bør justere spissing etterpå og dette må du nesten gjøre på verksted. du kan også måle, merke og telle omdreninger. vis du er nøye nok så slipper du og justere spissing.
lazarus Skrevet April 21, 2013 Forfatter Skrevet April 21, 2013 Takker for svar er temmelig newbie når det kommer til bil men så det staget som går fra styringa er bare å dra ned liksom, så kan jeg ta ut styrekula ? og er spissing dyrt å få ordnet på verksted, er det eventuelt vanskelig å få til selv ?
scoot Skrevet April 22, 2013 Skrevet April 22, 2013 Spissing koster 1500kr og gjøres med et ganske nøyaktig resultat, hvis du er newbie innenfor bilskruing det igrunn ikke vits i å prøve selv på spissinga. Du må dunke ut kula med en avdrager, så løsne det fra tannstanga.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå