Noblefart Skrevet April 21, 2013 Share Skrevet April 21, 2013 Har akkurat fått meg min første BMW og brukt endel tid på å sette meg inn i hva slags løsning jeg vil ha mht musikk, navigasjon, blåtann osv. Ble litt forvirret i begynnelsen med connected drive++ men har landet på at jeg vil bruke min iphone i cradle (festet i brodit holder på dashbord, ledning skjult). Bruker blåtann på telefon, men usb til "arm rest" for bedre grensesnitt/lyd. Her kommer poenget. Den "Snap-in"-basen som er i "arm-rest" vil koste meg mange hundre dollar for å få et adapter som kun passer til iphone 4. Dersom ikke jeg har misforstått helt så er det kun marginalt bedre dekning som evt kan forsvare dette. Jeg bor på et sted med elendig dekning og blåtannløsningen til bmw fungerer utmerket. Det er i utgangspunktet ikke mye plass og snap-in basen tar endel og skal i mitt tilfelle ikke brukes. Så basen ble "bikket" ut og ledninger kuttet. For å stive opp bunnen klippet jeg til en sort pappbit (fra Sonos emballasje ) og la antisklibelegg på toppen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet April 22, 2013 Share Skrevet April 22, 2013 Har et snap-in adapter til iPhone 4/4s til salgs om det frister Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Noblefart Skrevet April 23, 2013 Forfatter Share Skrevet April 23, 2013 Takk, men har klippet strengen både her og der og lever utmerket med det. Men det kan jo være andre som er interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aeklette Skrevet April 23, 2013 Share Skrevet April 23, 2013 Jeg er interessert i det adapteret! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå