Nicoboy1 Skrevet April 21, 2013 Share Skrevet April 21, 2013 (endret) Har da endelig tatt meg tiden til å lage en tråd om bilen min. Kjøpte bilen 24.07.12. Det er en 520i e39 98mod som er imoprtert fra tyskland i 2000/2001(ikkje 100% på årstall). Den var godt 220 000km da jeg kjøpte den og hadde noen små feil blant annet gåen veiv sensor, gåen bakruteheis høyre side, gåen takluke, feste til eksosen var røska ut av karosseri og litt rust. Bilder av bilen da kjøpte den: Planer jeg hadde/har: Fikse vindusheis bake (DONE) Fikse tak luke Sorte nyrer (DONE) M5 fanger fremme (DONE) M5 fram fanger leppe (DONE) M5 fanger bak (DONE) Bakrute senker (lakket, men ikke montert) Bagasje roms vinge (Har, men ikke montert) Lykte senkere (DONE) Skinn seter/sports seter Fjerne rust Senkesett/coilovers (DONE) Nye sommer felger (DONE) Bytte ut alt av høytalere (DONE) Sveise nytt feste til bakre eksos (DONE) Led Skilt lys (DONE) Led Interiør lys (DONE) Proff sote ruter Hella facelift lykter US Blinklys module (Bestilt) Fikse radio/radio signal Bilder av bilen som den er nå: Er sikkert meir eg kunne sagt om bilen men kommer ikke på noe mer nå, annet enn div slite deler som er skiftet... Endret November 7, 2013 av Nicoboy1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geira Skrevet Juni 11, 2013 Share Skrevet Juni 11, 2013 Så ut som ett pent eksemplar dette . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 11, 2013 Share Skrevet Juni 11, 2013 Så ut som ett pent eksemplar dette . +1 ser også best ut uten øyelokk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicoboy1 Skrevet Juni 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2013 Så ut som ett pent eksemplar dette . +1 ser også best ut uten øyelokk Takker. Øyelokka er nok mer smak å behag Har ikke vert inne å oppdatert siden jeg har montert us-modulene pga jobb i nordsjøen... Men skal sjå om eg får ut bilde snart Har ikke fått igjen nye delene mine etter lakkering enda heller... Men kommer snart det også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicoboy1 Skrevet November 7, 2013 Forfatter Share Skrevet November 7, 2013 Det har tatt sin tid å få lagt ut nye bilder, men nå er det på tide å få det gjort Har blant annet montert m-stylinga og fått i gule pærer i grøftelysene ellers har eg byttet div. slite deler. Har også montert m5 leppa under framfangeren, men har desverre ikke bilder med den på :-/ Og så har jeg et bilde eller to av da jeg hadde rosa grøftelys! Tok en mnd før jeg ble stoppet av han onkel politi Er bare å komme med ris og ros Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy520iA Skrevet November 7, 2013 Share Skrevet November 7, 2013 Ser jo riktig så godt ut dette her. E39 er skikkelig tidløse biler som oser klasse når de ser så bra ut som din:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicoboy1 Skrevet November 8, 2013 Forfatter Share Skrevet November 8, 2013 Ser jo riktig så godt ut dette her. E39 er skikkelig tidløse biler som oser klasse når de ser så bra ut som din:) Takk, er meget fornøyd med bilen nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå