Swaggen Skrevet April 22, 2013 Share Skrevet April 22, 2013 Hei, Skal da altså kvitte meg med bimmeren. Dette er en 92`e36 325i. Motoren har gådd 189k, hva karosseriet er gådd er jeg usikker på iogmed dashbordet fra donorbilen fulgte med motoren. Følger med presse fra ESS - powerline, skal være en godt priset kompressor, er grei og evnt. skru av også. tar ikke et kvarter engang. Som nevnt er det et rep. objekt. Lite rust på bilen til og være e36, men er rust under bagasjelokket. Utenom det er det en rustblemme på høyre hjulbue bak som kun er overfladisk og noe småtteri ved nyrene på grillen. Nye bensinpumper og fremdekk. komplett El. Skinninteriør, som trenger å bli sydd, men bra fri for skade på selve skinnet. El. cab som ikke fungerer og som dere ser på bildene så har veltebøylene utløst seg opp gjennom bakruta i kalesjen.. Skjedde når bilen gikk tom for strøm. Skal visstnok være en vanlig feil på disse bilene, uten at jeg kan bekrefte dette. Manglene ellers er at den får ikke strøm til drivstoffpumpene som igjen ikke får levert drivstoff frem til motoren. Har hatt start med startgass. Har tatt noen nærbilder av de stedene det er rust. På bildene av motor rommet så mangler et par deksler men de var bare tatt av midlertidig. Tror topppakningen er gåen og/eller termostaten er gåen eller noe for den koker. det er ikke olje i kjølevesken eller omvendt. Det er noen småting til rundt om kring, men alt i alt så har man en meget bra bil, om man har råd til og spandere litt kjærlighet og 10-15 lapper til rep. Selges fordi jeg sitter med 350.000 i gjeld, og får ikke råd til og ha den, enda mindre sjangs til og få den på veien. Fant ut at man trenger å sveise der reservedekket ligger. under reservehjulet er det rustet et hull med et ca 2x2 cm. Wegar Strøm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swaggen Skrevet April 22, 2013 Forfatter Share Skrevet April 22, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 22, 2013 Share Skrevet April 22, 2013 Hvor står denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mtofter Skrevet April 22, 2013 Share Skrevet April 22, 2013 Innteresert i vw passat 1998 1,8L? Eu godkjent i i 2 år til og heilt nye vinterhjul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swaggen Skrevet April 24, 2013 Forfatter Share Skrevet April 24, 2013 Hei, Den står på 4237 Suldalsosen. Omtrent tre timer å kjøre fra stavanger. Ikke interessert i innbytte. Bilen er reservert til en som mest sannsynlig skal hente den imorgen. Mvh Wegar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swaggen Skrevet April 27, 2013 Forfatter Share Skrevet April 27, 2013 Vis bilen ikke blir solgt imorgen, så vil jeg vurdere å selge den i deler. det kommer an på hvor mye deler det er interesse for.. Er f.eks omtrent strøkent komplett svart el-skinninteriør. Er gått opp i sømmene på førersiden og litt på passasjersiden, må sys igjen. legger ved bilde imorgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swaggen Skrevet April 27, 2013 Forfatter Share Skrevet April 27, 2013 Fremdeles til salgs pga useriøs henvendelse.. går til hbo 22000,- eller som deler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3ern Skrevet Mai 2, 2013 Share Skrevet Mai 2, 2013 Noen mulighet for at du kan ordne bensin tilførselen, sånn at man ikke trenger og hente den på henger ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stuffy92 Skrevet Mai 2, 2013 Share Skrevet Mai 2, 2013 hvor mye for pressa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoskar Skrevet Mai 3, 2013 Share Skrevet Mai 3, 2013 Pris på komplett midtarmlene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spuijnsarn Skrevet Juni 3, 2013 Share Skrevet Juni 3, 2013 pris på dørtrekk fremme og bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wiccey Skrevet Juni 4, 2013 Share Skrevet Juni 4, 2013 bagasjeluka passer ikke en e36 318is 94 mod? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swaggen Skrevet Juni 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2013 hei, denne bilen var det litt mer trøbbel med en forventet. Dørken er rustet, trenger sveising. Jeg tenkte meg 14000 for bilen med årsavgift betalt av kjøper. Om jeg ikke får det, lønner det seg ikke å selge bilen hel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolf m3 Skrevet Juni 8, 2013 Share Skrevet Juni 8, 2013 Mye rust under? Eventuelt bilder? Vet du 110 prosent at motor å alt går greit vis enn fikse bensintilførselen? Ingen ulyder å at pressa virker greit.. Vis ikke så e ikke bilen verd turen opp ei gang svar gjerne på pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tare Jansen Skrevet Juni 15, 2013 Share Skrevet Juni 15, 2013 Hvor mye skal du ha for kompressoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå