lampeskjerm Skrevet April 22, 2013 Forfatter Share Skrevet April 22, 2013 Nydelig bil!Kult å se at noen bidrar ekstra med penger til statskassa Prøvekjørte en F30 med denne motoren og den var rimelig sprek, så tenker du blir fornøyd Uff, ja. Har bidratt godt til Jensemann sitt spleiselag idag Fakturaen er lagt bakerst i permen, og trenger vel egentlig ikke tas fram igjen på en stund, hehe. Meget fornøyd så langt, tror ikke jeg skal bli noe mindre fornøyd når jeg har hatt den en stund. Presser ikke motoren så mye før den har noen kilometer på baken Kjørte litt mer i ettermiddag forresten, og den idriven og navipro er en imponerende og kul sak. Navigasjonen ser vanvittig bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lampeskjerm Skrevet April 23, 2013 Forfatter Share Skrevet April 23, 2013 Tok et par bilder til idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lampeskjerm Skrevet April 23, 2013 Forfatter Share Skrevet April 23, 2013 Og et par av interiøret: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet April 23, 2013 Share Skrevet April 23, 2013 Gratulerer med fin bil Er bildene tatt ved SATS Hauketo..? Tror jeg så deg like ved krysset ved Peppe's der istad..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lampeskjerm Skrevet April 23, 2013 Forfatter Share Skrevet April 23, 2013 Gratulerer med fin bil Er bildene tatt ved SATS Hauketo..? Tror jeg så deg like ved krysset ved Peppe's der istad..? Takk takk! Joda, det stemmer nok det. Er der ute i ny og ne. Du er lokalkjent med tydeligvis? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet April 23, 2013 Share Skrevet April 23, 2013 Trente der selv før Og ofte forbi der fortsatt ja Nyt bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 Den var fin, gratulerer med flott 328! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 Gratulerer så mye! F30 med M-pakke og med den fargen er rett og slett bare nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lampeskjerm Skrevet Mai 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2013 Ja, da har bilen fått litt M-performance oppgraderinger: Eksos, carbonspoiler og sorte nyrer. Synes det ble tålelig bra, og nå har den endelig fått litt ordentlig lyd også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lampeskjerm Skrevet Mai 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2013 Noen flere bilder. Skal være flinkere til å vaske den neste gang jeg tar halvgode mobilbilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet Mai 26, 2013 Share Skrevet Mai 26, 2013 Sjå der ja:) ser flott ut, syns du det var stor forskjell på lyden etter du monterte M eksosen? Syns egentlig den var litt dyr men er det såpass go lyd i den så spørs det om eg også må investere i eit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lampeskjerm Skrevet Mai 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2013 Sjå der ja:) ser flott ut, syns du det var stor forskjell på lyden etter du monterte M eksosen? Syns egentlig den var litt dyr men er det såpass go lyd i den så spørs det om eg også må investere i eit Relativt stor forskjell ja. Hadde fint klart meg uten, men når den først er på ville jeg nok ikke vært foruten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet Juni 18, 2013 Share Skrevet Juni 18, 2013 Fortsatt fornøyd regner jeg med? Kan du fortelle meg litt om felg oppsettet ditt..? Vurderer BBS CH-R selv om dagen... Er det 19", og er det samme dekkstr som leveres fra fabrikk? Hva er innpress og felgbredde..? Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet Juni 20, 2013 Share Skrevet Juni 20, 2013 Prøver igjen... Så tilfeldigvis på f30post at du hadde 8x19 ET40 og 9x19 ET44, samme som jeg nå vurderer. Men, bruker du spacere i tillegg..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErB Skrevet Juni 21, 2013 Share Skrevet Juni 21, 2013 Fin bil, har bestilt meg en selv:) Tenker litt på performance eksos og sort grill i første omgang. Tørr jeg spør om pris på performance eksos? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå