AndreasEk Skrevet April 22, 2013 Share Skrevet April 22, 2013 Tenkte jeg skulle starte en liten tråd om min E91 320d Dette er da en bil jeg kjøpte for litt over en måneds tid siden. Var helt egentlig på utkikk etter en E38, men fant ut at jeg ville ha noe litt nyere! Så da dukket denne plutselig opp på finn, og da var jeg ikke i tvil, denne skulle jeg ha! Og jeg fikk den Anyways, her blir jeg å prøve så best jeg kan og oppdatere hva som blir gjort med denne bilen Blir lett oppjustering av utseende osv.Planer: () = Planlagt x = GjortToning av ruter rundt om. ()Sort grill. x - PlastidipSplittere. x - MontertOppgradering av stereo. () - Begynt og bestille litt komponenter osv.Senk. ()Felger. x - MontertEksos. ()Blackline baklykter. ()Div annet blir vel å komme i tillegg etterhvert.Bilder:InteriørSorte nyrerBeklager skitten bil, umulig å få tatt ett bilde av en rein bil nu for tida.Mvh Andreas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasEk Skrevet April 25, 2013 Forfatter Share Skrevet April 25, 2013 Fått vaska biln og fått på nye splittere:) Ble bra syns jeg! Litt dårlig passform på disse, da det er ebay-vare, men er heilt ok! Bilder: Før montering. Montert splittere. Syns dette bildet ble tøft:) Og ja, jeg vet at jeg mangler senk og sommerfelger:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 25, 2013 Share Skrevet April 25, 2013 Ble bra dette flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasEk Skrevet April 25, 2013 Forfatter Share Skrevet April 25, 2013 Ble bra dette flott bil Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyFF Skrevet April 25, 2013 Share Skrevet April 25, 2013 Ser ut som et pent eksemplar, med fin fargecombo av interiør og eksteriør hva slags felger endte du opp med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasEk Skrevet April 25, 2013 Forfatter Share Skrevet April 25, 2013 Ser ut som et pent eksemplar, med fin fargecombo av interiør og eksteriør hva slags felger endte du opp med? Enig der, en av grunnene til at jeg kjøpte bilen var på grunn av interiøret Digger det! Ender opp med noen gs-felger etterhvert Men er enda en liten stund til de kommer i hus desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasEk Skrevet April 27, 2013 Forfatter Share Skrevet April 27, 2013 Skulle skifte over til sommerdekk idag:) Men, det virker som om at skjebnen ikke vil at jeg skal ha sommerdekk! Den låsemuttern de bruker på den ene bolten var jo selvfølgelig helt fri for spor! Ødela dagen min! Om noen har noen kjekke tips for å få ut den hjulbolten med ødelagte spor i, så rop ut! Må være noe av det verste patentet jeg har vært borti! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet Mai 6, 2013 Share Skrevet Mai 6, 2013 Fin bil, med skamdeilig interiør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kortstokk Skrevet Mai 6, 2013 Share Skrevet Mai 6, 2013 Din lokale bmw-forhandler kan skaffe deg ny boltadapter. Men hvis den ser sånn ut bør du kanskje ta en tur på Jula og kjøpe et nytt boltsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasEk Skrevet Mai 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2013 Har igrunn ingen "lokal" bmw forhandler her i Harstad, nærmeste blir Tromsø. Men har forsåvidt fått ut alle 4 boltene, var ett sinnsykt styr me å få disse av uten det adapteret, men det gikk til slutt! Vurderer dog å kjøpe såkalte "studs" når lønna kommer... Noen som har erfaring me dette? Bra eller bortkastet? Liker utseendet på de, og det blir jo visstnok en drøm og skifte dekk også?! Anyways, heiv nå på de orginale m-sport felgene igår, og er litt... Skuffa egentlig, vinterfelgene så nesten bedre ut på bilen, så må få nye felger i hus! Og senk! Måtte jo vaske den litt før jeg heiv meg til med dekkbytte! Som dere kanskje ser, har det begynt å komme fram litt chrome! Plastidip er ikke så bra som jeg trodde! Med orginale m-sport felger: Bonus, klarte til og med å knekke 17-pipa mi! Men ba vel om det, i og med at jeg brukte biltemaverktøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lovende Skrevet Mai 6, 2013 Share Skrevet Mai 6, 2013 Flott bil med nydelig farge. Tørr man spørre hvordan gs felger som kommer?? Gjorde seg jo med splittere. Ser æ bare skal glemme plastidip! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasEk Skrevet Mai 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2013 Flott bil med nydelig farge. Tørr man spørre hvordan gs felger som kommer?? Gjorde seg jo med splittere. Ser æ bare skal glemme plastidip! Takktakk Digger fargen på bilen:) Tja, er nok noen felger de nettopp har tatt inn:) Type rota-replica greier Ble litt kluss nå når jeg skulle bestille de, så blir bestilt når lønna kommer inn Ja, fronten ble helt annerledes når splitterne kom på! Plastidip e sikkert bra greier det, men når man plutselig hadde litt avfetting på, så ble d ikke så pent^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lovende Skrevet Mai 6, 2013 Share Skrevet Mai 6, 2013 Flott bil med nydelig farge. Tørr man spørre hvordan gs felger som kommer?? Gjorde seg jo med splittere. Ser æ bare skal glemme plastidip! Takktakk Digger fargen på bilen:) Tja, er nok noen felger de nettopp har tatt inn:) Type rota-replica greier Ble litt kluss nå når jeg skulle bestille de, så blir bestilt når lønna kommer inn Ja, fronten ble helt annerledes når splitterne kom på! Plastidip e sikkert bra greier det, men når man plutselig hadde litt avfetting på, så ble d ikke så pent^^ plastidip blir jo skrytt opp til himmels, så må jo funke. så va litt rart at avfettinga tok d. tenkte kansje det va høytrykkspylarn som tok en kant. Så selv på di "rota" felgan. trur det blir sinnsykt bra. Godt ikke alle går for GS SILVER TRACK. Kjør på. blir artig å se resultatet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasEk Skrevet Mai 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2013 Flott bil med nydelig farge. Tørr man spørre hvordan gs felger som kommer?? Gjorde seg jo med splittere. Ser æ bare skal glemme plastidip! Takktakk Digger fargen på bilen:) Tja, er nok noen felger de nettopp har tatt inn:) Type rota-replica greier Ble litt kluss nå når jeg skulle bestille de, så blir bestilt når lønna kommer inn Ja, fronten ble helt annerledes når splitterne kom på! Plastidip e sikkert bra greier det, men når man plutselig hadde litt avfetting på, så ble d ikke så pent^^ plastidip blir jo skrytt opp til himmels, så må jo funke. så va litt rart at avfettinga tok d. tenkte kansje det va høytrykkspylarn som tok en kant. Så selv på di "rota" felgan. trur det blir sinnsykt bra. Godt ikke alle går for GS SILVER TRACK. Kjør på. blir artig å se resultatet. Ja, plastidipen blir nok skrytt litt førr mye av, men feilen e godt mulig at e min, for plastidip tåler visstnok ikke petroluminnholdig avfetting eller no i den duren:p Janei, har lyst til å prøve noe "nytt" og de felgene er jo til en ok pris, og ser litt annerledes ut enn vanlige gs silver track, alt for vanlig med de! Jotakk, styrer nå på Ser du har en e91 lci, noen spesielle planer med den heller?=) Pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lovende Skrevet Mai 6, 2013 Share Skrevet Mai 6, 2013 Blir spennende å se hvordan det blir me ny felgene. Min er familiebil så blir litt sånn ettervært. ikke no hast. Bare det lille ekstra så man skiller seg fra mengden. litt usikker på om æ montere splitters. dem forsvinn sånn på svart bil. har ikke funne noen "farge" å lakke dem i eller uten at det blir feil! Ser du e fra Harstad så da regne æ me vi sees på treff etterkvært. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå