fish Skrevet April 22, 2013 Share Skrevet April 22, 2013 Det er her det skjer. http://www.natt1mai.com Driftshifters BMWCCN Telemark stiller på utstilling med flotte BMW'er som representer BMW fra -60 tallet frem til i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet April 23, 2013 Share Skrevet April 23, 2013 Var her ifjor å var helt rått!!! Å ser ut til å bli ennå bedre i år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet April 25, 2013 Share Skrevet April 25, 2013 Så på åpningstidene her... Skal mann stille ut må mann være der SENEST 6, helst 4-5 for å gnikke over bilen osv å utstillinga er innendørs... Å da får mann vell ikke dratt før 2? Folk er jo på jobb... Så blir dessverre umulig å stille ut for min del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet April 25, 2013 Share Skrevet April 25, 2013 Tror nok du får utstilt bilen, er vel for at ting skal være på plass så fort som mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet April 25, 2013 Share Skrevet April 25, 2013 Tror nok du får utstilt bilen, er vel for at ting skal være på plass så fort som mulig. Tror kanskje det er håpløst å komme seg innpå utstillinga etter åpningstida, men hvertfall stress å komme seg uuut før stengetid sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet April 25, 2013 Share Skrevet April 25, 2013 Ikke helt etter boka di Mail adressene heller virker det som På "utstillere" og informasjon står det at mann skal kontakte (ikke sikkert jeg skriver riktig her nå men klippet å limte når jeg mailet di nå) kim@psychotuning.no å han gikk det ikke Ann å sende til... Mens på hjemmesiden dems står det at mailen hans er golfrallye@hotmail.com... Også på "vill du stille ut bilen din?" Står det at mann skal kontakte sanitas bla bla... Så sendte til begge så får se om det kommer no svar... Burde jo bare hatt en adresse mener jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet April 25, 2013 Share Skrevet April 25, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet April 25, 2013 Forfatter Share Skrevet April 25, 2013 Prøve denne adressa vedr utstilling; Carl Christian Bronken: bronken@gmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 25, 2013 Share Skrevet April 25, 2013 Blir morro! Mye bra biltreff i Telekark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet April 26, 2013 Share Skrevet April 26, 2013 Blir morro! Mye bra biltreff i Telekark Telemark, men ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet April 26, 2013 Share Skrevet April 26, 2013 Så på åpningstidene her... Skal mann stille ut må mann være der SENEST 6, helst 4-5 for å gnikke over bilen osv å utstillinga er innendørs... Å da får mann vell ikke dratt før 2? Folk er jo på jobb... Så blir dessverre umulig å stille ut for min del Går helt fint å komme etter kl. 6 og man kan dra akkurat når man vil på døgnet. Påmelding til utstilling er: glenn.sanitas@gmail.com Påmelding til å kjøre er: thomashp@you.no Er fortsatt et par plasser igjen for biler som vil kjøre der. Gratis å kjøre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet April 29, 2013 Forfatter Share Skrevet April 29, 2013 Gleder meg sinnsykt!! Kommer til å bli ett kjempeshow. Var å hjalp til litt i ettermiddag/kveld på banen det skal kjøres på. Her kommer publikum til å få en opplevelse de aldri har opplevd før. Tribunen står helt "opp" i banen, og tenk dere trykket fra bilene!!! Her skal bilene drifte i 8-tall på full power. Masse flotte biler blir det inne på bilutstillingen også. Alle er hjertelig velkommen til å besøke arrangementet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 Jeg, kjerring og barn kommer i gromme familiebørsa hvertfall gleder meg veldig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 Ser virkelig fram i mot dette Hørt noen skumle rykter om en nybygget M3 E46 driftbil med 763whp og 1031nm skal delta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 Ser virkelig fram i mot dette Hørt noen skumle rykter om en nybygget M3 E46 driftbil med 763whp og 1031nm skal delta Så ikke helt klar ut på snapchat bilder istad men håper di får den klar!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå