alberto91 Skrevet April 23, 2013 Skrevet April 23, 2013 kjøpte for en stund siden en 318is 1994 for 3000,- meget bra utgangspunkt, minimalt med rust bilen har gått kun 205000km men hadde diverse feil som jeg nå holder på å rette opp. har skiftet opphengskuler. styreledd, støtdempere. det som skal gjøres: [x] utført [o] ikke utført skifte vindusheis [x] skifte støtdempere [x] skifte opphengskule [x] skifte styreledd v.side [x] m-tech front bestilt [o] m3 diffusor bak [o] lakkere lister rundt vinduene [o] rense bilen innvendig [0] 3-stegspolering [o] skifte abs sensor [o] bremseklosse sensor [o] muligens bremser rundt om [o] senk vis jeg finnner noe billig [o] nye baklykter [o]
DTalstad98 Skrevet April 23, 2013 Skrevet April 23, 2013 så ut som et kjekt utgangspunkt dette Har du noen andre fremtidige planer ?
alberto91 Skrevet April 23, 2013 Forfatter Skrevet April 23, 2013 så ut som et kjekt utgangspunkt dette Har du noen andre fremtidige planer ? nei egentlig ikke, skal pusse den opp å selge den egentlig:) var plana hvertfall;P
DTalstad98 Skrevet April 23, 2013 Skrevet April 23, 2013 nei egentlig ikke, skal pusse den opp å selge den egentlig:) var plana hvertfall;PÅja da så. blir nok litt fortjeneste da
alberto91 Skrevet April 23, 2013 Forfatter Skrevet April 23, 2013 nei egentlig ikke, skal pusse den opp å selge den egentlig:) var plana hvertfall;PÅja da så. blir nok litt fortjeneste da håper på d;)
alberto91 Skrevet April 26, 2013 Forfatter Skrevet April 26, 2013 har nå fått lakken til m-tech fangeren, har også vært å kjøpt svartlakk til listene rundt vinduene så i helga blir det ei lita økt me lakkering av lister og muligens litt polering
alberto91 Skrevet April 26, 2013 Forfatter Skrevet April 26, 2013 har nå fått lakken til m-tech fangeren, har også vært å kjøpt svartlakk til listene rundt vinduene så i helga blir det ei lita økt me lakkering av lister og muligens litt polering da har jeg også kjøpt inn gul lyktefilm:) så da blir det gule lys
alberto91 Skrevet April 29, 2013 Forfatter Skrevet April 29, 2013 fikk gjort litt i helga, fikk lagt på lyktefilm, lakkert lister rundt vinduene, rubbet panser og venstre side:) ble veldig fornøyd med lyktene;D listene ble helt greie. lakken ble som dag og natt etter jeg fikk rubbet den! står bare igjen 2 steg av poleringa på hele bilen:P fikk besøk av en kompis på fredag, fikk behandlet skinninteriøret, på fritiden driver jeg eget bilpleiefirma:) besøk meg på facebook, Dønheim Autospa bilde av hvordan lysene ble:) fangeren tatt av, klar for å sette på m-tech fanger:)
alberto91 Skrevet April 29, 2013 Forfatter Skrevet April 29, 2013 noen som har noen 18" felger å selge? trenger ikke være strøkne, helst ikke kankjørt, men lakken er ikke så nøye med.
alberto91 Skrevet Mai 7, 2013 Forfatter Skrevet Mai 7, 2013 da er m-tech fangeren kommet og blir lakket forhåpentligvis til helga så jeg får satt den på, er lite som er blitt gjort da bilen står hos foreldrene mine å jeg bor en time unna, men får se om jeg får gjort en del i helga:)
alberto91 Skrevet Mai 14, 2013 Forfatter Skrevet Mai 14, 2013 M-tech fangeren er lakkert, den blir satt på i helga:) har lite bilder av lakkeringa så kommer bilder når den kommer på
alberto91 Skrevet Mai 24, 2013 Forfatter Skrevet Mai 24, 2013 vært lite aktivitet fra meg i det siste, skal prøve å være flinkere i senere tid;P men her er noen bilder av hvilket småtteri jeg har gjort i det siste:) sånn står bilen nå sammen med min andre bmw:)
alberto91 Skrevet Juli 17, 2013 Forfatter Skrevet Juli 17, 2013 vært lite updates her, er fordi jeg ikke gidder når det nesten ikke er noen tilbakemeldinger;/ men hvertfall, her er noen bilder av hvordan bilen er nå etter jeg ble ferdig med den den er forresten til salgs nylig eu godkjent med null feil og skilt er kommet på kr.28000,- inkl omreg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå