m520 Skrevet April 23, 2013 Skrevet April 23, 2013 Nå har jeg hørt mange forskjellige metoder å teorier om det med parklys i blinklys forran.. Det jeg skal ha er lys i angeleyesa å blinklysa! Hvordan får jeg enklest det til på en 96 modell e39, har også en 98 modell som skulle hatt det. Hvis det er koding som skal til, hvem tar på seg det, å hvor mye tar folk for å gjøre sånt? begge bilene er i telemark/Vestfold.
lagunilla Skrevet April 23, 2013 Skrevet April 23, 2013 96' modell utgave av E39 går ikke an å kode. Dobbel vanos altså 98 og oppover går det an. Hvis du vil ha på 96' E39 kan du bare lodde tynn kabel på 5W siden av en pære på 21/5W, så kan du koble ledningen på parklys pæra. Stikker du innom Oslo så kan jeg kode om får deg.
m520 Skrevet April 24, 2013 Forfatter Skrevet April 24, 2013 Okey! men vet du om jeg kan kode 96 modell til å ha "DRL" lys? altså, få fulltlys til å lyse på 75% spenning når lysbryter står på null??
lagunilla Skrevet April 24, 2013 Skrevet April 24, 2013 Jeg tror ikke det går an siden man ikke greier å gå inn på light module recoding idet hele tatt. Men du kan høre med alpejohn her på forumet for å være helt sikker?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå