Snadder Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 Jeg kjøpte en BMW X3 av disse for en mnd. tid siden. Jeg har i ettertid fått noen utfordringer. I kjøps prosessen så svarte de kjapt på mail. Men i ettertid går det veeeeldig sent. Jeg må skifte ett hjullager og en ryggesensor. Dette skulle gå på garantien. Men nå står bilen i garasjen fordi jeg ennå ikke har fått svar. Dette er kjipt. Det er dumt at de ikke tenker på at kundepleie er like viktig som salget. Noen med erfaring her? Her er nettsiden til butikken: http://vlbil.no/ Mvh Roger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 Medlem i NAF? Det beste er kanskje å få en advokat til å sende brev.. Men nå er ikke et hjullager og ryggesensor noen stor kostnad da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snadder Skrevet April 24, 2013 Forfatter Share Skrevet April 24, 2013 Ja, er medlem i NAF. Nei, det er kanskje ikke den største kostnaden. Har fått en pris på ca 6500kr. Men når en kjøper bil av en bilbutikk, så burde servicen gå begge veier.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerfun Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 Garanti er garanti, uansett kostnad. Ingen erfaring med v&l bil.de er vel helt ny i bransjen og? Men kjekt å vite at de er slik etter du har kjøpt bil - skal ikke mer til for å miste nye kunder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 Aldri hørt om disse engang. Ser de er lokalisert i samme lokalene som Båtforhandleren "wave". Men så ikke denne butikken sist jeg var der. Er de treg på telefon og? Er jo dårlig reklame å "bli usynlig" så snart bil og kunde er ute av butikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjo101 Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 En kompis kjøpte en 2009 Audi A4 hos V&L , kjempe hyggelige folk når han skulle handle, men nå er det stopp, et par små ting som de skulle fikse, men nå er ikke de å få tak i. Var blant annet 2 nye originale rs6 felger , grunnet skjeve felger . Var faktisk å så på x3 en du kjøpte, men endte opp med å avstå fra å handle derfra ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snadder Skrevet April 24, 2013 Forfatter Share Skrevet April 24, 2013 En kompis kjøpte en 2009 Audi A4 hos V&L , kjempe hyggelige folk når han skulle handle, men nå er det stopp, et par små ting som de skulle fikse, men nå er ikke de å få tak i. Var blant annet 2 nye originale rs6 felger , grunnet skjeve felger . Var faktisk å så på x3 en du kjøpte, men endte opp med å avstå fra å handle derfra ! Hørtes kjent ut ja. Alt helt topp i forkant, men i etterkant lang tid på å besvare mail og må ringe mange ganger for å purre på dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snadder Skrevet April 24, 2013 Forfatter Share Skrevet April 24, 2013 Aldri hørt om disse engang. Ser de er lokalisert i samme lokalene som Båtforhandleren "wave". Men så ikke denne butikken sist jeg var der.Er de treg på telefon og? Er jo dårlig reklame å "bli usynlig" så snart bil og kunde er ute av butikken. Veldig trege på tlf og mange salgs unnskyldninger på hvorfor de ennå ikke har svart på mail osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørkis Skrevet August 29, 2013 Share Skrevet August 29, 2013 Jepp. Kjøpte min Bmw 520 der 08 mod der . SVINLDER!! Masse små feil på bilen etter henting,ringte på fyren når jeg var på tur hjem , da jeg merket forskjellige ting . Men det var INGEN problem, slike ting var de pliktig til å følge opp. Så det skulle jeg ikke tenke på var svaret fra dem. Hyggelig bergenser og ekstremt troverdig på telefon i forkant . Men den største svindleren i etterkant. Ikke en lyd fra fyren, jeg ringte å tekstet i ukesvis, etter noen uker begynte jeg å få svar på meld som blant annet " jeg gidder ikke trakasseringen din kl 9 om morgenen" jeg etterlyste vinterdekkene som skulle ettersendes, som han sa' var sendt samme dag som jeg hentet bilen. Da var svaret at han følte seg beskyldt for løgn,å dette ble en personlig og alvorlig sak". Dette ble da så patetisk for meg at jeg la saken død. ( vinterdekkene kom omsider) men jeg vil nevne at kostnadene jeg hadde på bilen i ettertid grunnet FEIL var ganske nøyaktig 20000,-. Så styr unna V&L Bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thos Skrevet September 2, 2013 Share Skrevet September 2, 2013 Ja dessverre. Kjøpt bil i mai. Det står demontert på Sandven her i Oslo med en rekke feil og arbeid er nå stoppet pga Garantitvist. Dvs jeg meldte feilene i god tid før utløp, men daglig leder nekter å gjøre opp. Saken går til Forbrukerrådet nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snadder Skrevet September 26, 2013 Forfatter Share Skrevet September 26, 2013 Høres kjent ut ja. Måtte nettopp ut med nærmere 9000kr som skulle være en garantisak. Alt var helt topp i starten, men når de skulle gjøre opp, så avviste de saken. Holder meg langt unna dem for fremtiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå