MagnusSør Skrevet Mai 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2013 http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnk ... 6&make=749 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusSør Skrevet Mai 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2013 Er da på jakt etter en 325d eller 330d E-91 Touring M-sport med manuell gir så hvis noen har å vurdere å selge så er jeg intressert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusSør Skrevet Juni 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2013 Har da vært på 2 treff etter å ha prøvd meg litt på plastidip Tok den helt med tanke på at det er så enkelt å fjerne Her er noen bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Juni 2, 2013 Share Skrevet Juni 2, 2013 wtf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 2, 2013 Share Skrevet Juni 2, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusSør Skrevet Juni 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2013 Ligger det flere bilder fra treffet noen steder Jørgen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe9208 Skrevet Juni 2, 2013 Share Skrevet Juni 2, 2013 fy faen snakk om å ødelegge en bil a...d der var stygt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusSør Skrevet Juni 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2013 fy faen snakk om å ødelegge en bil a...d der var stygt!! Hehe, joda alle skal få ha sine egne meninger Bra det bare er å rive det av igjen men noen liker det, andre syns det bli "litt mye", å noen, som du hater det men sånn er det vel med alt, men blir bilen beholdt forsvinner nok alt dette rimelig fort ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 2, 2013 Share Skrevet Juni 2, 2013 Haha, ja heeeelt ødelagt siden han har prøvd en sprek farge i plasti-dip, som man bare kan pelle av igjen uten at noe er ødelagt.. Farlig at noen prøver å skille seg ut... *iLoVeHaTeRs* Har flere også, bare ikke lagret enda.. Så kommer mere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet Juni 2, 2013 Share Skrevet Juni 2, 2013 Jeg syns det var ganske kult, jeg! Hvilken farge er dette? ordentlig showbil-feeling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusSør Skrevet Juni 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2013 Dette er Plastidip Blaze Gul 2 lag med hvit som grunnlag å 2 lag med Blaze gul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusSør Skrevet Juni 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2013 Haha, ja heeeelt ødelagt siden han har prøvd en sprek farge i plasti-dip, som man bare kan pelle av igjen uten at noe er ødelagt.. Farlig at noen prøver å skille seg ut... *iLoVeHaTeRs*[ Bilde ] Har flere også, bare ikke lagret enda.. Så kommer mere Ja, det er trist med sånne som irriterer seg over alt å ikke ser at dette er et eksperiment som tar kun minutter å gjøre "orginalt" igjen Og kompisene mine som driver Autoforms (autoforms.no) har praktisk talt blitt nedringt etter dette stunte, + alle de som har kontaktet meg. Fikk også mye positiv oppmerksomhet på Gatebil Våler forrige helg så blir spent å se om den har sniket se med i bladet Har sniket seg med på kun få bilder som er lagt ut på gatebil.no hvertfall ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusSør Skrevet Juni 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusSør Skrevet Juni 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2013 Da har jeg tatt bilder etter vask ikveld, ble mange så her er noen Blir nok noen av de siste bildene der bilen ser sånn ut, så kan dere få spekulere i hva neste plan er Enjoy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusSør Skrevet Juni 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå