Marius92 Skrevet April 24, 2013 Skrevet April 24, 2013 Hei. Byttet servo olje på bilen i går. Olja var helt mørk og jævlig. Så litt rød ut. Fylte på med riktig (Grønn CHF 11s). Hylingen har fortsatt ikke gitt seg. Fylte 4 dl med grønn olje. Dette er like mye som jeg tok ut. Og når jeg starter motoren og sjekker olje nivået er det innenfor max min på peilepinnen. Er servoen ødelagt da eller vil det gå seg til? Eventuelt noen andre triks jeg kan gjøre for at den skal stoppe å hyle?
kimf Skrevet April 24, 2013 Skrevet April 24, 2013 Har hatt samme problemet på samme motor, fikk da tak i en brukt servo pumpe som fikset hele greia.
Marius92 Skrevet April 24, 2013 Forfatter Skrevet April 24, 2013 Det er ikkje reima som slurer da? Har hatt en liten anelse om at det er denne også. At begge lager lyd. er det bare å forsøke å bytte reima? Det startet med at den hylte når bilen sto stille og jeg vrei på rattet. Men nå hyler den nesten uansett. Hører også noe rasling som høres ut som om det kommer fra reima. Er det lett å bytte en slik reim? Blir mye mekking på meg fremover da
scoot Skrevet Juli 18, 2013 Skrevet Juli 18, 2013 Dette er nok pumpa, begynner somregel på tomgang pga bruk lavt turtall - men eskalerer fort. Sansynligheten for at den gamle røde olja har vært med på ødeleggelsen er tilstedet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå