kårekloak Skrevet April 25, 2013 Skrevet April 25, 2013 Etter en del søking på forumet finner jeg ikke et konkret svar på spørsmålet mitt. Har en e34touring med H&R 45/10mm senk og m-parallell felger. Synes hjula gjerne kunne bygget mere ut, spesielt bak. Noen som har synspunkter på hvor brede spacere jeg bør/kan kjøpe uten at det vil subbe? Dimensjonene på hjula er: Fram: 8" ET 13 225/40-R18 Bak: 9,5" ET 25 255/35-R18
kårekloak Skrevet Mai 19, 2013 Forfatter Skrevet Mai 19, 2013 Og her kommer fler.. Trenger noe mer senk. . . :\
Marionette Skrevet Mai 19, 2013 Skrevet Mai 19, 2013 Du vil jo enkelt se selv hvor mye du kan space ut , hjule beveger seg jo i hovedsak opp og ned
AutoMartin Skrevet Mai 19, 2013 Skrevet Mai 19, 2013 Måle avstand fra kant av dekk til innside av hjulbue, så finner du det ut Ha litt margin for feil i bakhodet, bedre å ha litt for smale spacere enn litt for brede(sånn at det subber i skjermene.) Finnes billige sparere på Biltema, f.eks 5mm som du kan bruke å finne ut hva du kan trenge. Eventuelt sett sammen flere bare for å teste........
-Erik- Skrevet Mai 19, 2013 Skrevet Mai 19, 2013 Space masse, så vals buene til det ikke subber Så space litt til Gjør som nevnt over, mål og prøv med noe billig spacere. Jeg er helt enig med deg at det hadde blitt penere å få de lenger ut Fin bil btw!
kårekloak Skrevet Mai 19, 2013 Forfatter Skrevet Mai 19, 2013 Okei, takker for svar. kan jo prøve med biltema-spacere for å se hvor mye det går, men har ikke helt troa på dem over lengre tid.. pleier "man" å space likt bak og framme? hjula ligger mye mer inntil skjermkanten framme en bak? "-erik-": Hvordan valse på den lettvindt måte UTEN at det kommer rust senere? hammer og lakkboks?
-Erik- Skrevet Mai 19, 2013 Skrevet Mai 19, 2013 "-erik-": Hvordan valse på den lettvindt måte UTEN at det kommer rust senere? hammer og lakkboks? Nei, det ville jeg ikke satset på..
kårekloak Skrevet Mai 19, 2013 Forfatter Skrevet Mai 19, 2013 "-erik-": Hvordan valse på den lettvindt måte UTEN at det kommer rust senere? hammer og lakkboks? Nei, det ville jeg ikke satset på.. [ Bilde ] Den var smart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå