Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter en del søking på forumet finner jeg ikke et konkret svar på spørsmålet mitt. Har en e34touring med H&R 45/10mm senk og m-parallell felger. Synes hjula gjerne kunne bygget mere ut, spesielt bak. Noen som har synspunkter på hvor brede spacere jeg bør/kan kjøpe uten at det vil subbe? :)

Dimensjonene på hjula er:

Fram: 8" ET 13 225/40-R18

Bak: 9,5" ET 25 255/35-R18

• 4 weeks later...
Skrevet

Måle avstand fra kant av dekk til innside av hjulbue, så finner du det ut :wink: Ha litt margin for feil i bakhodet, bedre å ha litt for smale spacere enn litt for brede(sånn at det subber i skjermene.) Finnes billige sparere på Biltema, f.eks 5mm som du kan bruke å finne ut hva du kan trenge. Eventuelt sett sammen flere bare for å teste........

Skrevet

Space masse, så vals buene til det ikke subber :) Så space litt til :P

Gjør som nevnt over, mål og prøv med noe billig spacere. Jeg er helt enig med deg at det hadde blitt penere å få de lenger ut :)

Fin bil btw!

Skrevet

Okei, takker for svar. kan jo prøve med biltema-spacere for å se hvor mye det går, men har ikke helt troa på dem over lengre tid.. pleier "man" å space likt bak og framme? hjula ligger mye mer inntil skjermkanten framme en bak? "-erik-": Hvordan valse på den lettvindt måte UTEN at det kommer rust senere? hammer og lakkboks? :P

Skrevet
"-erik-": Hvordan valse på den lettvindt måte UTEN at det kommer rust senere? hammer og lakkboks? :P

Nei, det ville jeg ikke satset på..

[ Bilde ]

Den var smart! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...