tobiastorvik Skrevet April 25, 2013 Skrevet April 25, 2013 Heisann! Jeg har skaffet meg kontakter i polen som kan trekke om ratt i alle slags ønsker. Jeg hadde nå 2ratt til renovering og resultatet var fantastisk bra! Tross lave priser så er dette verdt det på alle måter. Jeg kan også skaffe ratt og andre deler ifra poøen,men ikke motor og store komponenter. Om noen er interessert så ta kontakt på PM for pris og avtale Litt priser: Alcantara med org dim=1300kr+frakt=ca1800kr Alcantara med større dim=1500+frakt=ca2000kr Standard skinn org dim=1200kr+frakt=ca1700kr Standard skinn større dim=1400kr+frakt=ca1900kr Priser på andre interiør deler blir sjekket opp imorgen. Her er rattene som jeg sendte ned. Ratt nr1 ble spesial lagd etter mitt ønske da jeg ville ha det tjukt og målene jeg oppga er helt etter avtale! Mtech 2 ratt til e32/e34 vurderes solgt. Dette et omtrekt i alcantara i beste kvalitet. Perfekt på alle måter.
tobiastorvik Skrevet April 25, 2013 Forfatter Skrevet April 25, 2013 Priser? Ca 1000kr +frakt (norge) . Dette kommer også an på hva som skal gjøres. Men om en sier 1000kr så blir det ganske rett
Otis Skrevet April 25, 2013 Skrevet April 25, 2013 Regner med at de kan trekke om et skinn ratt også, og ikke bare alcantara?
tobiastorvik Skrevet April 25, 2013 Forfatter Skrevet April 25, 2013 Regner med at de kan trekke om et skinn ratt også, og ikke bare alcantara? Selvfølgelig! pris grunnlaget jeg har gitt er standard skinn. Og Alcantara blir en hundrings eller 2 mer jeg skal levere taktrekk me tiden også
Kristian Skrevet April 25, 2013 Skrevet April 25, 2013 Priser? Ca 1000kr +frakt (norge) . Dette kommer også an på hva som skal gjøres. Men om en sier 1000kr så blir det ganske rett Det er prisen for å renovere et ratt du sender inn? Hvor lang tid går det?
Otis Skrevet April 25, 2013 Skrevet April 25, 2013 Hmm, nå fikk jeg plutselig lyst på et standard ratt med varme i, som har samme tykkelse rundt kransen for at det skal bli bedre å holde i! Det var en god ide, synes jeg!
tobiastorvik Skrevet April 25, 2013 Forfatter Skrevet April 25, 2013 Priser? Ca 1000kr +frakt (norge) . Dette kommer også an på hva som skal gjøres. Men om en sier 1000kr så blir det ganske rett Det er prisen for å renovere et ratt du sender inn? Hvor lang tid går det? Det stemmer veldig bra tiden varierer alt etter som. Det skal tross alt sendes, hentes,lages, sendes og bringes. Frakt ned er gratis etter som jeg sender med en kollega
tobiastorvik Skrevet April 25, 2013 Forfatter Skrevet April 25, 2013 Hmm, nå fikk jeg plutselig lyst på et standard ratt med varme i, som har samme tykkelse rundt kransen for at det skal bli bedre å holde i!Det var en god ide, synes jeg! Så lenge du har ett ratt med varme i som du vil ha tykkere så er ikke dette noe problem
tobiastorvik Skrevet April 25, 2013 Forfatter Skrevet April 25, 2013 Det var tanken ja Da er det enkelt gjorde dette selv med det øverste bildet i innlegget
tobiastorvik Skrevet April 25, 2013 Forfatter Skrevet April 25, 2013 Hva tror du det kan koste da? Skinm eller alcantara?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå