JonasFB Skrevet April 25, 2013 Share Skrevet April 25, 2013 Da tenke jeg det var på tiden å lage en tråd om bilen min også. Burde ha gjort dette for lenge siden, da det har blitt gjort masse med bilen siden jeg kjøpte den. Må jo si at jeg er veldig fornøyd med bilen, selv om jeg skulle ønske det satt en større motor i den. Sitter strikkmotor i denne... Men til gjengjeld er forbruk og forsikring billig! Følgene har blitt gjort: - Byttet baklykter - Byttet sideblink - Byttet frontlykter m. angleeyes og blinklys forran - Satt på lip-spoiler bak - Ettermontert tåkelys - Sorte griller - Carbon emblemer - Chrome ringer i dashen - Justerbart senkesett (Black EVO) Ting jeg har lyst til å gjøre: - Bytte til m-front (usikker) - Nye felger - Lett soting av ruter - Spacere ville gjort seg - Led skiltlys (hadde egentlig bestilt, men fikk aldri varene. ebay...) - Led interiørlys - M-speil - Dobbelstuss eksos - Foliere lister. Carbon? - Sportsinteriør - Anlegg Om jeg hadde gjort alt dette hadde jeg vært 100% fornøyd med bilen i mine øyne. Liker godt fargen også. Får se hva jeg gjør i nærmeste tid fremover. Jeg har lenge hatt lyst på m-frontspoiler, men syntes bilen er pen slik den er med org. front fanger så er usikker på om jeg gidder å gjøre noe med dette. De felgene jeg har på bilen nå burde ha vært byttet ut for lenge siden. De har stått på bilen siden jeg kjøpte den. Meeen det svir i lommeboka å kjøpe nye felger... Interiøret kunne også fått noen oppgraderinger, da det ser litt "bestefaraktig" ut i dag, men syntes det er synd å bytte det ut da det er så strøkent som det er. Må dessuten selge bilen snart ( ) grunnet overgang til studier, så for se hvor mye jeg gidder å gjør før den tid. Her er først noen bilder av bilen slik den så ut da jeg kjøpte den for to år siden. Dårlige mobilbilder men.. Prøvde meg på en liten photoshoot idag Og her er bilder av bilen slik den er idag: Fint med kommentarer! Bare å spytte ut med tips hvis det er noe jeg burde gjort annerledes/gjørt med bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brommer Skrevet April 25, 2013 Share Skrevet April 25, 2013 Fin bil, og bilde er det ingen tvil om at du kan å ta Hvilke felger kunne du tenke deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasFB Skrevet April 25, 2013 Forfatter Share Skrevet April 25, 2013 Fin bil, og bilde er det ingen tvil om at du kan å ta Hvilke felger kunne du tenke deg? takk takk :)faktisk første gang jeg prøver å ta ordentlige bilder av bil. var noen av dem som ble akseptable i hvertfall. ang, felger er jeg litt usikker. de jeg har nå er noen billigfelger. men tror bilen kunne ha passet noen i samme farge men med skikkelig innpress, og kanskje 19" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasFB Skrevet April 26, 2013 Forfatter Share Skrevet April 26, 2013 litt redigering: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 27, 2013 Share Skrevet April 27, 2013 Fin bil ja nydelig farge. blir veldig bra med planene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasFB Skrevet April 27, 2013 Forfatter Share Skrevet April 27, 2013 Takk for det Vaska litt i dag: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goggjack Skrevet April 27, 2013 Share Skrevet April 27, 2013 Flotte bilder du har tatt Hvilke pærer har du i grøft ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasFB Skrevet April 27, 2013 Forfatter Share Skrevet April 27, 2013 Flotte bilder du har tatt Hvilke pærer har du i grøft ? Takk for det Mener å huske at de var NOKAY 7000k HB4. Disse var de mest blå jeg fant. Kjøpt på ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasFB Skrevet April 27, 2013 Forfatter Share Skrevet April 27, 2013 Litt mating må til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasFB Skrevet Juni 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2013 Da har jeg gjort litt rustarbeid på bilen. Dette er første gang jeg gjør noe sånt, og kan vel ikke si at resultatet ble helt 100%. Slenger ut noen bilder. Men håper for all del det holder i noen år fremover. Dum som jeg var tok jeg jo selvfølgelig ikke bilde av utgangspunktet. Men det var mye rust på bakluka! Her er for øvrig de produktene jeg brukte + brunox som ikke er avbildet: Utgangspunktet etter å ha pusset ned alt av rust og litt til. Brukte en liten stålbørste på drill. Maskering Så slang jeg på tre lage med brunox. Hørt mye forskjellig om dette produktet, men håper det fungerer bra. Så primer, tre lag. Klønete maskert, men jeg er tros alt en nybegynner. Så fire lag med lakk, og tre lag med klarlakk. Resultatet ble som så, men i hvert fall mye bedre enn det var. Jeg burde jo selvfølgelig ha sparklet, så det er jo et lite skille der jeg har pusset. Pluss at maskeringen jeg gjorde, ikke var av øverste klasse. Hehe Da er det bare å vente i et par uker, så skal bakluka poleres grundig! Tror dere at dette holder i litt tid fremover? Tar gjerne i mot alle slags kommentarer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå