UFC Skrevet April 26, 2013 Skrevet April 26, 2013 Heisann! Har nå solgt e92'en og e36'en og kjøpt inn en e36 325i coupé. Bilen er karosseri skadet og har noen mangler og diverse. Planen er å pusse denne ned, ta ut motoren, sveise og hellakere bilen PROFT. Dette skal ikke gjøres før i midten av Mai måneden derfor tok jeg og noen kompiser pusset ned bilen og lakka den selv MIDLERTIDIG! Så den ikke så helt jævlig ut. Har kjøpt inn diverse deler og styling til bilen og gjort noen ting allerede. Kom veldig gjerne med kommentarer og meninger! Jeg markerer ''grønt'' det som er gjort/kjøpes og ''rødt'' det som skal gjøres/kjøpes. Planer/deler/styling: M3 speil - v M3 baklykter - v M3 frontfanger - v M3 bakfanger - v M3 innsteglister - v M3 lister utvendig - v M3 ratt - v M3 girkule med lys - v M3 sidekjørt - v Shadowline taktrekk - v Komplett justerbar senkesett - v Dører, sideskjermer, facelift grillramme osv - v Gul film på parklys glasset, blinklyset og tåkelysa - v Bytta olje og oljefilter - v Montert ny stor kjørecomputer - v Midlertidig pussen ned og lakkert - v Stabstag for og bak - x M3/m-Tech stoff gulvmatter - x M3 spoiler - x Komplett M3 sort vader skinn interiør - x Bytte frontrute - x Eksos hele veien med grenrør (Remus som sitter på nå) - x Instrument ringer - x Pusse opp felgene (3 delts Aza bbs) - x Sveise, hellakere - x Sikkert masse annet jeg har glemt, men dette holder i første omgang! Bilder er vi glad i. Her kommer det en del Hørte jeg LAAV?
Ole Martin Ask Skrevet April 26, 2013 Skrevet April 26, 2013 veldig bra bil! hadde blitt bra med gult i alle lykte glasa trur eg! men vakkje så gale:)
UFC Skrevet April 26, 2013 Forfatter Skrevet April 26, 2013 Ja, vurderte det litt men syns det ble kulere sånn
ZhilleN Skrevet April 26, 2013 Skrevet April 26, 2013 Bilen har kommi seg veldig hvertfall! Men den lakkeringa der ser overhode ikke bra ut, ser det til og med godt på bilder... Men liker veien du går med fargen og stilen
UFC Skrevet April 26, 2013 Forfatter Skrevet April 26, 2013 Takk for det nei, er ikke bra lakka, er kun midlertidig så det så litt ut ihvertfall. Blir skikkelig Lakkering etterhvert
ZhilleN Skrevet April 26, 2013 Skrevet April 26, 2013 Du skulle ha ringt meg vettu, så hadde jeg ordna det
UFC Skrevet April 26, 2013 Forfatter Skrevet April 26, 2013 Ordna lakkering? veldig gjerne! Trenger rustsveising også, bytte helst bakskjermene og kanaler + litt diverse rust sveising og full lakkering seff. Bilen er org type svart farge. Vil muligens også ta ut motoren og lakke motorrommet også om det ikke koster så mye ekstra. Hjelper seff til
UFC Skrevet April 29, 2013 Forfatter Skrevet April 29, 2013 Noen som klarer å flytte hele vinduesheis (elektrisk) systemet fra en dør over til den andre ?
UFC Skrevet Mai 5, 2013 Forfatter Skrevet Mai 5, 2013 Heisann! Trenger noen meninger og tips nå, hvem av felgene syns dere kler bilen best. De med kant er ekte aza bbs 3 delts felger De andre er muligens ekte ac snitsher felger eller hva de heter med nye dekk aza felgene har dårlige dekk.
gallay Skrevet Mai 5, 2013 Skrevet Mai 5, 2013 ac schnitzer ser penere ut i mine øyne Tøff bil forresten
UFC Skrevet Mai 6, 2013 Forfatter Skrevet Mai 6, 2013 Ja, syns jeg og men er litt usikker. Begge ser tøffe ut forskjellige måter takk for det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå