Kvasi Skrevet April 26, 2013 Skrevet April 26, 2013 Skal bytte en skjerm til uka og tar det på jobb så uforutsette utfordringer er ikke velkomne. Er en facelift og venstre skjerm skal byttes, noen som har gjort det og har oppskrift på hva som må av og hva jeg trenger av verktøy/utstyr?
cnyquist Skrevet Mai 30, 2013 Skrevet Mai 30, 2013 Hei skal gjøre samme jobben, hvordan gikk det? Noen tips?
Kvasi Skrevet Mai 30, 2013 Forfatter Skrevet Mai 30, 2013 Møkkajobb i grunn. Vet ikke om det er likt på alle men på min facelift er det en dings som er poppet fast i fremkant av skjermen, så sørg for å ha sånt tilgjengelig. Ingenting som er spesielt vanskelig men nesten alt er knotete og tar mye lengre tid enn jeg så for meg. Også greit å ha en forlenger på minst 15cm til den nederste skruen bak mot døra.
Bellen Skrevet Mai 30, 2013 Skrevet Mai 30, 2013 Hmm... Eg bytta min forskjerm for ett år sidan på min facelift. Eg syntes det var en veldig lett jobb. Ut med frontlykt, av med lokarisskjerm, popp ut blinklyset og skru av skjermen. Måtte vel av med bunnplata under motoren også, så løftebukk er absolutt å anbefale.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå