vetu03 Skrevet April 27, 2013 Share Skrevet April 27, 2013 Heisann.. Noen som vet om hvor man kan få cnc frest, skjært ut aliminiums ringer/firkanter for bruk til bilstereo o.l ?! Noe likt dette jeg skulle ha fått frest ut: Mvh Vegard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet April 27, 2013 Share Skrevet April 27, 2013 Heisann..Noen som vet om hvor man kan få cnc frest, skjært ut aliminiums ringer/firkanter for bruk til bilstereo o.l ?! Noe likt dette jeg skulle ha fått frest ut: [ Bilde ] [ Bilde ] Mvh Vegard Skal du betale vanlig pris for å frese dette i cnc benk så kommer du til å få bakoversvei s. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet April 27, 2013 Share Skrevet April 27, 2013 Hør med nærmeste yrkeskole med Industriteknolgilinjen og brennebord/vannjet. En halveis oppegåendes elev skal nok klare det fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet April 28, 2013 Forfatter Share Skrevet April 28, 2013 Heisann..Noen som vet om hvor man kan få cnc frest, skjært ut aliminiums ringer/firkanter for bruk til bilstereo o.l ?! Noe likt dette jeg skulle ha fått frest ut: [ Bilde ] [ Bilde ] Mvh Vegard Skal du betale vanlig pris for å frese dette i cnc benk så kommer du til å få bakoversvei s. Hehe, såppas dyrt tror du? Har du andre forslag som er rimeligere ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet April 28, 2013 Forfatter Share Skrevet April 28, 2013 Hør med nærmeste yrkeskole med Industriteknolgilinjen og brennebord/vannjet. En halveis oppegåendes elev skal nok klare det fint. Er en mulighet ja Takk for tipset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet April 28, 2013 Share Skrevet April 28, 2013 Mye billigere å skjære dette ut med vannjet eller brennebord ja. Er endel firmaer som driver med dette i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå