brevik Skrevet April 28, 2013 Share Skrevet April 28, 2013 4 stk Nyoppussede Borbet T 9x16" selges 4x100 ET15 Jeg kjøpte felgene nyoppusset for et par måneder siden og skulle i utgangspunktet ha de selv, men ser nå at jeg trenger større felger i og med at bilen min er såpass lav, og ser meg derfor nødt til å selge. Når jeg kjøpte felgene kom to med nesten helt nye dekk og to uten dekk, dekkene som sto på var bare kjørt et par km ifølge forrige eier, jeg har kjøpt to splitter nye Nankang dekk som vil bli montert før salg. Felgene er pulverlakkert og er ikke blitt brukt etter oppussingen, alle hjulene er dønn strøkne bortsett fra den ene felgen som har fått et lite sår i lakken under frakting ifølge forrige eier. Lakkskaden på den ene felgen: Pris 7000,- eller bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet April 28, 2013 Share Skrevet April 28, 2013 Pris uten dekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brevik Skrevet April 28, 2013 Forfatter Share Skrevet April 28, 2013 Vil egentlig selle de komplett da jeg ikke får bruk for dekkene ved kjøp av større hjul, men du kan komme med et bud så får vi se om jeg ombestemmer meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318iAT Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 Hmm, er du intr. i et sett 17" 4 x 100 i innbytte ? Ikke pene men kan bli De på touringen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brevik Skrevet April 29, 2013 Forfatter Share Skrevet April 29, 2013 Er egentlig mest interessert i penger, ved bytte så kan azev a eller skrudde hjul være av interessant. Men takker for tilbudet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå