Gå til innhold

BMW E60 520i M-sport

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takker er fornøyd :)

Takker for tips, ser ut til å forsvinne når det er tørt ute så lurer på å ta det en dag jeg har bedre tid til å skru lyktene av igjen å se etter lekkasjer i pakninger osv.

Det er også i eyebrowen på ene lykta, prøve å se om det kan fikses å :) ellers så er det noen silica gel poser i lykta, burde jeg fjerne disse? Eller tørke dem å ha dem inni lykta igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det fullstendig borte men har ikke gjort noe i det hele tatt :o

Ellers en liten oppdatering angående LED pærer i grøftelys, bestiller meg ett sett med noen som lyser bra etter å ha lest LED tråden til en på forumet :) hehe syntes mine lyste litt vel dårlig ser dem ikke fra kupeen i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Kjøpte et sett med 10W LED pærer til angel eyes. Men de gir forferdelige forstyrrelser.

Noen som har tips for å motvirke dette? Da jeg gjerne vil ha disse pærene siden jeg ble fornøyd med lyset de ga.

Anyone? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte nye og de ble mye bedre :) poster bilde i morgen når jeg får tatt :) pluss at jeg tenkte å ta clayingen i morgen :) så kommer muligens noen bilder av det å hvis jeg får tid :)

Også montert nye grøftelys, cree led lyser bra, men ene reflektoren min er rusten. Så må av med lykta å fikse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9yry3uvu.jpg4yne3yhe.jpgry5ydy6a.jpgy8uju4ub.jpgu6aja4yh.jpggyqezyry.jpg9ypuzuja.jpgahe2abyp.jpgaza7abu6.jpgy4u8urep.jpg

Har da fått tatt noen bilder :) disse er småredigert på iPhone så mulig de ikke er så veldig bra :) men har da fått montert cree led i spredere, nye AE og 50 mm spacer bak :) 25mm per side :) rimelig fornøyd med resultat har også 10 mm liggende til hver side foran :)

Claying fikk jeg ikke tatt bilde av også ingen strøm på kamera men resultat kan vel kanskje tydes litt på bildene :) glatt å smooth lakk nå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...