KBF Skrevet April 30, 2013 Share Skrevet April 30, 2013 Det funka på mi lykt som fikk dugg og vatn i seg. Men la lykta være innendørs overnatta slik at den får tørke godt opp. Sett den på et golv med varmekabler etc i... btw: veldig fin bil du har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stianpa Skrevet Mai 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2013 Takker er fornøyd Takker for tips, ser ut til å forsvinne når det er tørt ute så lurer på å ta det en dag jeg har bedre tid til å skru lyktene av igjen å se etter lekkasjer i pakninger osv. Det er også i eyebrowen på ene lykta, prøve å se om det kan fikses å ellers så er det noen silica gel poser i lykta, burde jeg fjerne disse? Eller tørke dem å ha dem inni lykta igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stianpa Skrevet Mai 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2013 Nå er det fullstendig borte men har ikke gjort noe i det hele tatt Ellers en liten oppdatering angående LED pærer i grøftelys, bestiller meg ett sett med noen som lyser bra etter å ha lest LED tråden til en på forumet hehe syntes mine lyste litt vel dårlig ser dem ikke fra kupeen i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stianpa Skrevet Mai 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2013 Nyvasket å pen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stianpa Skrevet Mai 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2013 Noen som vet om noen i Østfold område som tar på seg detailing-jobb? Skulle gjerne ha tatt en ordentlig Rens på bilen både utenvendig og innvendig samt hjulhus/ felger. Anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mai 13, 2013 Share Skrevet Mai 13, 2013 Hvis du lager bruker på dcn.no, har de en tråd for folk som ønsker detailing. Absolutt verdt de 5min det tar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stianpa Skrevet Mai 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2013 Skal ta en titt på det hadde vært ordentlig bra med en "skammvask" nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stianpa Skrevet Mai 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2013 Skal ta noen bilder av litt jobb med lakk og rens, en av de nærmeste dagene med før og etter bilder av clay, etter rensing av skinnseter og polering, wax Innkjøpt noen produkter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mai 28, 2013 Share Skrevet Mai 28, 2013 Venter i spenning Tror det kunne blitt veldig bra med en lys toning av forlykter! Så står det i stil med resten, spesielt baklyktene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stianpa Skrevet Juni 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stianpa Skrevet Juni 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2013 Kjøpte et sett med 10W LED pærer til angel eyes. Men de gir forferdelige forstyrrelser. Noen som har tips for å motvirke dette? Da jeg gjerne vil ha disse pærene siden jeg ble fornøyd med lyset de ga. Anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stianpa Skrevet Juni 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2013 Kjøpte nye og de ble mye bedre poster bilde i morgen når jeg får tatt pluss at jeg tenkte å ta clayingen i morgen så kommer muligens noen bilder av det å hvis jeg får tid Også montert nye grøftelys, cree led lyser bra, men ene reflektoren min er rusten. Så må av med lykta å fikse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stianpa Skrevet Juni 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2013 Har da fått tatt noen bilder disse er småredigert på iPhone så mulig de ikke er så veldig bra men har da fått montert cree led i spredere, nye AE og 50 mm spacer bak 25mm per side rimelig fornøyd med resultat har også 10 mm liggende til hver side foran Claying fikk jeg ikke tatt bilde av også ingen strøm på kamera men resultat kan vel kanskje tydes litt på bildene glatt å smooth lakk nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mpoorkar Skrevet Juni 13, 2013 Share Skrevet Juni 13, 2013 hm... den så jeg rulle i fredrikstad i går? eller er det en lik? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stianpa Skrevet Juni 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2013 Det kan stemme, var ute å trillet litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå