Turok Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 halloen har en e60 som ikke er kjørbar for øyeblikket og lurer på om noen vet om det er mulig og slepe disse? er en automat 2,0 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xavi0n Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 Ja, skal være mulig men du må sette automatkassen i N. Kan også være noe at den ikke skal taues fortere enn så å så eller lenge enn så å så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 Det står utfyllende info i instruksjonsboken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turok Skrevet April 29, 2013 Forfatter Share Skrevet April 29, 2013 Det står utfyllende info i instruksjonsboken Gjør nok sikkert det men er ikke så god på tysk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 Jeg har ikke sjekket på E60/E61, men som regel er det begrensed oppad til 50-80 km/t og 50-100 km. Uansett, det er ikke bra å slepe automatkasser. Du får bilberging på forsikring for egenandel på ca. 500,- til nærmeste verksted. Du klarer sikkert å argumentere for at den må på merkeverksted om du vil det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 NAF pleier å være veldig behjelpelige med hvor man hvil. Måtte ha hjelp til å få bilen hjem en gang, og da stod jeg havarert rett i nærheten av et verksted jeg har brukt tidligere. Mannen fra NAF foreslo selv at han kjørte gratis til merkeverstedet (ca. nærmeste verksted til hvor jeg bor), og så betalte jeg noen få hundrelapper for de siste 6-7 km hjem til meg. Som nevnt over kan det være en billig forsikring for girkassen å gjøre det slik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turok Skrevet April 29, 2013 Forfatter Share Skrevet April 29, 2013 tusen takk for hjelpen folkens, tror det blir bergningsbil billig kan fort bli dyrt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå