morty92 Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 Har hatt en ulyd bak til høyre ganske lenge nå, byttet støtdempere, fjærer å tårnstagslager for 2 mnd siden, å lyden var der fortsatt etter at jeg byttet det. Sjekket demperene mine om noen av de var pungtert da jeg la om til sommerdekk, men de var fine. Har grav hjemme i garasjen, så har sjekket for subframe disaster, å det er det ikke Nå i det siste har lyden blitt værre.. Det er en "dunkelyd" når jeg kjører over små kanter/kuler på veien.. Samt at bilen er lavere bak til høyre en bak til venstre. Noen som har noen tips til hva det kan være ? 2000 BMW E46 320i Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carburetion Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 Linkstag til stabstag? Eller stabstag foringer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morty92 Skrevet April 29, 2013 Forfatter Share Skrevet April 29, 2013 skal på grava i morgen å sjekke.. Hvordan "sjekker" jeg om foringen er bra eller dårlig? bruker ett brekkjern å rører litt på stabstaget? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 I og med at den er lavere på den ene siden er det vel rimelig å anta at du har ei knekt fjør. Dette er jo svært vanlig på E46. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morty92 Skrevet April 29, 2013 Forfatter Share Skrevet April 29, 2013 byttet bremseskiver å klosser da jeg la om til sommerdekk, å da såg jeg over dempere/fjærer, å merket ikke at noen fjær var knekt nei, de er jo bare 2 mnd gammle fjærene også.. men skader ikke å se etter en gang til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carburetion Skrevet April 30, 2013 Share Skrevet April 30, 2013 Du må av og til jekka bilen opp bak for å avløse trykket på linkstaga/foringane. Pleier å gå fint å bruka nevane til å sjekka. Men kjem du til med jern så gjer du da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå