Jimxd Skrevet April 30, 2013 Share Skrevet April 30, 2013 Jeg er litt usikker hvem jeg burde gå til angående dette. Vil få det gjort ordentlig. Jeg fikk ett tilbud på 5995,- for alle rutene på min 5 serie på Carshine. Med 7 års garanti Jeg lurer på om noen vet om noen som har noen bedre priser evt hvem andre i Kr.sands område som gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet April 30, 2013 Share Skrevet April 30, 2013 I Drammen vet jeg, har en jeg kjenner som driver med soting, folering osv. Han gjør det for mye billigere en det der, faktisk halvparten så billigere EDIT: Dette er proft selvfølgelig med livstid garanti trur jeg det var, husker ikke helt. Men garanti var det i hvert fall uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimxd Skrevet April 30, 2013 Forfatter Share Skrevet April 30, 2013 Ok. Har du noe link eller han driver kanskje bare med det uten noe firma etc. Litt tungvint å dra opp der for å evt fikse noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet April 30, 2013 Share Skrevet April 30, 2013 Flere rundt her som gjør det billigere enn det !Ring Agder Solfilm 975 39 321 Hyggelig å rimelig Skikkelig nøye å knallbra resultat ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gustav C. Skrevet Mai 4, 2013 Share Skrevet Mai 4, 2013 Noen som vet ca hva som er normal pris for å sote bare de lovlige rutene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mai 4, 2013 Share Skrevet Mai 4, 2013 Jeg har alltid betalt mellom 3-4 ihvertfallog leverer flere biler i uka hvor kundene ønsker det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 4, 2013 Share Skrevet Mai 4, 2013 Tusen kroner ruten er vel en vanlig pekepinn. Normalt litt mer for bakruten og litt mindre for siderutene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet Mai 4, 2013 Share Skrevet Mai 4, 2013 Tror de tar ca 700 per rute her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gustav C. Skrevet Mai 4, 2013 Share Skrevet Mai 4, 2013 Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet Juni 15, 2013 Share Skrevet Juni 15, 2013 Annbefaler AGDER SOLFILM ! Seriøs og kjapp mann med hyggelige priser ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Juni 16, 2013 Share Skrevet Juni 16, 2013 spør å om kva slags film dei bruker:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå