Gå til innhold

noen som kjenner til Maxam tuning.no?

bjørnm3
 Share

Anbefalte innlegg

Får håpe eg får delene mine.er betalt før påske så begynner bli ein stund siden og di svarer verken på tlf eller mail.

Er greit de at de kan ta litt tid men eit svar kunne di ha gjed.

Bjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søk på nettet etter erfaringer mer maxam tuning. Jeg bor ikke så langt unna maxam, men aldri i verden om jeg handler der.

Hørte snakk om at han hadde lagt ned for litt siden, men det stemte tydeligvis ikke det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kun positive erfaringer fra Maxam-tuning.

Og jeg har handlet ALT av fittings , silikon slanger, bremseslanger , alurør, oljekjøler , wastegate , radiator og intercooler fra ham.

Kansje han ser an folket da :lol:

Bjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ringte og avtalte og møte han. Bor ikke så langt unna. Så var like greit og slippe porto. Vi avtalte tid og sted samme kveld. Jeg møtte opp avtalt sted til avtalt tid. han kom ikke. jeg ringte han. Han svarte og klaget på no forsikkelse pga konfirmasjon. 30 min sa han. Jeg ringte vel 4 ganger til iløpet av kvelden uten og få svar. så etter et par timer dret jeg i hele dritten. Fortsatt aldrig hørt no fra han. dette er ca 6-7 år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

har undersøkt litt så fant ut hva han heter,men har ingen tlf annet en de som står på fram siden hans.og den tar han aldri.

vis det er flere som lurer på hva han heter så ta org nret hans på fram siden, og gå inn på proff.no. der står alt om firmaet hans.

Men han har ein styremedlem.og hu står faktisk i tlf katalogen og eg mistenker det er kona hans.

Vert eit forsøk.

bjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...