asv Skrevet Mai 1, 2013 Share Skrevet Mai 1, 2013 Vil påstå at det var et vellykket treff i dag med godt oppmøte og relativt bra vær. Ser mitt snitt i å opprette en bildetråd, og inviterer alle som tok bilder til å dele de her. Starter først med et utvalg av mine bilder, har flere, så bare spørr om du vil ha flere bilder av en bil. EDIT: kutta ned litt på horinga av mine egne bilder og legger ved en link istede http://s132.photobucket.com/user/adivas ... mai%202013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 1, 2013 Share Skrevet Mai 1, 2013 Mange flotte biler her ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Mai 1, 2013 Share Skrevet Mai 1, 2013 Var godt oppmøte, greit vær, litt mye vind og selvfølgelig mye fine BMWer. Om noen er redd for å vise skiltnr må de gjerne si ifra så skal jeg sladde/fjerne de Album med bildene: http://www.flickr.com/photos/ktennoy/se ... 378954703/ , send pm for full res bilder. En prisvinner Jørgen sin E30, som vant peoples choice + en annen pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Mai 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2013 Meget flotte bilder Poppy! Etter å ha rotet gjennom alle bildene jeg tok har jeg bestilt ymse filter, ser ut som at det er en god invistering Det Poppy sier om sladding av skilter, bare å ta kontakt om du vil ha dine sladdet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Mai 1, 2013 Share Skrevet Mai 1, 2013 Meget flotte bilder Poppy! Etter å ha rotet gjennom alle bildene jeg tok har jeg bestilt ymse filter, ser ut som at det er en god invistering Det Poppy sier om sladding av skilter, bare å ta kontakt om du vil ha dine sladdet Takktakk Jeg har kun 1 UV filter, så det som ser ut på som filter ligger i redigeringen men filter er en god investering! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Mai 1, 2013 Share Skrevet Mai 1, 2013 Se der ja,mange flotte bilder! Var mange med kamera,så kan vel dukke opp flere bilder her.. Jeg fikk ikke tatt ett eneste selv,var opptatt med å løpe rundt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Mai 1, 2013 Share Skrevet Mai 1, 2013 Ser ut til at været ikke ble så allerverst:) synn jeg ikke hadde anledning i dag mye flott her ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mai 1, 2013 Share Skrevet Mai 1, 2013 Her var det mye fint/gromt! Jeg måtte desverre på jobb idag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 1, 2013 Share Skrevet Mai 1, 2013 Et lass uredigerte bilder fra dagens treff i Ålesund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Mai 1, 2013 Share Skrevet Mai 1, 2013 Flotte bilder, og ikke minst mange fine biler! Været ble faktisk bedre enn fryktet ja, selv om det var noe kald vind! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Mai 1, 2013 Share Skrevet Mai 1, 2013 Flotte bilder, og ikke minst mange fine biler! Været ble faktisk bedre enn fryktet ja, selv om det var noe kald vind! Ja med snø dagen før såg det mørkt ut...men utrolig kald vind!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 1, 2013 Share Skrevet Mai 1, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet Mai 1, 2013 Share Skrevet Mai 1, 2013 Se der ja. Bilde av bimma mi også Ellers mange kjente. Selv synes jeg det kunne vært litt mer opplegg og kanskje noe musikk og litt sånn. Ellers synes jeg det var et flott treff og herlig å se så mange fine BMW`er i området rundt. Kommer en del bilder fra meg også. Må bare redigere de fra RAW først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Mai 1, 2013 Share Skrevet Mai 1, 2013 Se der ja. Bilde av bimma mi også Ellers mange kjente.Selv synes jeg det kunne vært litt mer opplegg og kanskje noe musikk og litt sånn. Ellers synes jeg det var et flott treff og herlig å se så mange fine BMW`er i området rundt. Kommer en del bilder fra meg også. Må bare redigere de fra RAW først. Planen var jo mer opplegg,både kjøring og musikk. Men en telefon kvelden før treffet satte en stopper for det desverre... Håper at vi får et mer egnet område neste år der en kan ha det litt gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Mai 1, 2013 Share Skrevet Mai 1, 2013 Mye pent å se på her ja En ting jeg stusset litt på når jeg blar nedover i bildene er alle som fremdeles kjører med oblater på skiltene?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå