EspenM3 Skrevet Mai 1, 2013 Share Skrevet Mai 1, 2013 Noen som har anbefalinger til hvilken kjølevæske jeg skal bruke på min 3,2 turbo? Å hvor er det å få tak i!? Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim_M5 Skrevet Mai 2, 2013 Share Skrevet Mai 2, 2013 bare å bruke vanlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Mai 3, 2013 Share Skrevet Mai 3, 2013 Ikke blå i hvert fall. Jeg bruker den grønne til Castrol på min, det er sånn sommer greie. Antifreeze NF heter den, det er ikke long life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenM3 Skrevet Mai 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2013 Er den castrol som ble brukt før, så da går jeg for den igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Mai 3, 2013 Share Skrevet Mai 3, 2013 Også er blandigsforholdet virktig for best mulig kjøleevne. 70%vann og 30% glykol(mener jeg det var). Da transpoteres varmen best vekk. For lavt frysepunkt så gjelder ikke det forholdet. Ren glykol kjøler veldig dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå