Pitstop Skrevet September 20, 2013 Forfatter Share Skrevet September 20, 2013 Veldig fint arbeid sondre!! E det gsp felgan som e lakkert ta? Vanlig lakk? Takker Er GSP D44 som er lakkert med vanlig lakk ja, tett farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet September 20, 2013 Forfatter Share Skrevet September 20, 2013 Nydelig! Takker Nydelig farge! Lakker du selv? Takker Lakkerer selv ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet September 20, 2013 Share Skrevet September 20, 2013 Veldig fint arbeid sondre!! E det gsp felgan som e lakkert ta? Vanlig lakk? Takker Er GSP D44 som er lakkert med vanlig lakk ja, tett farge Kjæm bortom med mine en dag i da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet September 20, 2013 Forfatter Share Skrevet September 20, 2013 Veldig fint arbeid sondre!! E det gsp felgan som e lakkert ta? Vanlig lakk? Takker Er GSP D44 som er lakkert med vanlig lakk ja, tett farge Kjæm bortom med mine en dag i da Hehe, ka du ska der med dem???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet September 23, 2013 Forfatter Share Skrevet September 23, 2013 Monterte ferdig bilen natt til lørdag og kjørte den hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 23, 2013 Share Skrevet September 23, 2013 Ser meget lekkert ut! Da er det bare å få Egil til å ta en shoot da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simennzz Skrevet September 23, 2013 Share Skrevet September 23, 2013 Sinnsykt pent!! Hvilken motor er det i denne? Jeg vil ha denne vedsiden av F10en min i garasjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet September 23, 2013 Forfatter Share Skrevet September 23, 2013 Ser meget lekkert ut! Da er det bare å få Egil til å ta en shoot da? Takker Det jobbes med saken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet September 23, 2013 Forfatter Share Skrevet September 23, 2013 Sinnsykt pent!!Hvilken motor er det i denne? Jeg vil ha denne vedsiden av F10en min i garasjen Takker Det er nok bare en 520i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet September 23, 2013 Forfatter Share Skrevet September 23, 2013 Kommer skikkelige bilder snart Om noen skulle være interesert, så kommer bilen for salg om ikke lenge Ta kontakt på PM om det skulle være spørsmål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugen1 Skrevet September 23, 2013 Share Skrevet September 23, 2013 Blei tøff Sondre ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet September 24, 2013 Forfatter Share Skrevet September 24, 2013 Joda, begynne bli bra no Fikk montert led i alle interiørlys, under dører, bagasjerom og skiltlys i går...da kom det se en del Skal også sendes til profftoning av rutene straks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet September 24, 2013 Share Skrevet September 24, 2013 Bilen ble knall den;) Lure på kor inspirasjonen kom ifra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet September 24, 2013 Forfatter Share Skrevet September 24, 2013 Sleire reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 24, 2013 Share Skrevet September 24, 2013 Egil er fantastisk flink med kameraet! Men montro om det hadde passet bedre med et fargesterkt bilde med ordentlige kontraster med en slik flott og kraftig farge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå