marius.hj Skrevet Mai 2, 2013 Share Skrevet Mai 2, 2013 Har en 520 med M50b25tu motor, som jeg ikke har tid til å bruke lenger pga for lite fritid. Den skal inn på EU innen utgangen av juni. en jeg har ikke tid til å gjøre den klar for eu en gang. Det jeg vet må gjøres er : Bytte ytre bremserør fram og bak på førerside(følger med) Bytte bærearm på høyre side(står på en som egentlig skal stå på venstre) Godkjenne senkesett(har tuv) Bytte bensinrør pga rust. Fjærne film fra sideruter frem. Så er det slitene foringer bak, men det er nok ikke noe problem ang EU-kontroll. Så trengs det ny fremskjerm på førerside, etter et ublitt møte med en brøytekant i vinter, og fanger frem må lakkes da den er blå. Har byttet bakluke og ei dør, så følger det med to extra bakdører. Har også noen lykter liggende som kan følge med hvis det er av interesse. Selges til førstemann som dukker opp med 15000nok ta kontakt på pm, eller tlf 41163778 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius.hj Skrevet Mai 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2013 Ingen som trenger noe å henge fingrene i utover sommern? Skal på eu onsdag 15.05 Så da blir avgjørelsen tatt, om jeg beholder bilen eller om den blir solgt hel eller i deler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Mai 6, 2013 Share Skrevet Mai 6, 2013 Anbefaler litt mer info ang. denne som du selger. Kmstand for eks. er alltid greit å vite. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius.hj Skrevet Mai 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2013 Karosseri har rullet 340000 km. motor har gått ca230000. Og er det noen som lurer på noe mere så ring eller send meg en meld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius.hj Skrevet Juli 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2013 eu ok i dag. byttes i bil som bruker minimalt med drivstoff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Juli 5, 2013 Share Skrevet Juli 5, 2013 Er alt fikset? Rust? Stoff eller skinnseter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius.hj Skrevet Juli 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2013 bilen er ikke strøken, det er en gammel bil, som har litt rust. men ikke noe farlig. å det er stoff seter i den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Juli 6, 2013 Share Skrevet Juli 6, 2013 Ok. Har du noen flere bilder av interiør og rust/skader bl.a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius.hj Skrevet Juli 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2013 Har ingen bilder akkurat nå.men tror det blir så jg beholder bilen selv. Å heller kjøper en liten diesel bil i tillegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mege34 Skrevet Juli 13, 2013 Share Skrevet Juli 13, 2013 bytter? se signatur ( med mellomlegg) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius.hj Skrevet Juli 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2013 Er ikke intrisert i biler som bruker like mye bensin som den jeg har. og den går forholdsvis billig til 2,5 å være. Så skal det vere aktuelt med noe bytte så bør det bruke under 0.9 på mila ved blanda kjøring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Juli 14, 2013 Share Skrevet Juli 14, 2013 Hehe, litt ot men du bør prøve 540'n med aktiv kjøring, da har du noe som drikker sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius.hj Skrevet Juli 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2013 2,5en drikker sin dose denn også med aktiv kjøring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet August 1, 2013 Share Skrevet August 1, 2013 Selges den ikke? Er interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius.hj Skrevet August 5, 2013 Forfatter Share Skrevet August 5, 2013 Alt er jo til salgs til riktig pris Har bestilt en del nye deler i forstilling og bakstilling nå. Det blir nok montert når jeg kommer hjem fra sjøen om ca fjortendager. Hvor holder du til da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå